کد خبر : 2058372 | 08 مرداد 1403 ساعت 16:05 | 50.5K بازدید | 61 دیدگاه

16 سال برای سپیدرود بازی کردم؛

خرید جنجالی سپاهان: برایم حاشیه درست کردند

جواد آقایی‌پور می‎‌گوید تصمیم برای انتخاب سپاهان کار بسیار سختی بوده ولی اکنون از انتخاب خود بسیار خوشحال است.

خرید جنجالی سپاهان: برایم حاشیه درست کردند

به گزارش "ورزش‌سه"، جواد آقایی‌پور یکی از خریدهای جنجالی سپاهان برای ورود به فصل جدید بود که از استقلال و پرسپولیس و اورنبورگ روسیه هم پیشنهاد داشت. آقایی‌پور که پای پرواز روسیه از سفر به این کور خودداری کرد، چند روز بعد به عنوان خرید جدید سپاهان معرفی شد و این روزها در اردوی ترکیه به همراه سایر نفرات تیم آماده مصاف با شباب الاهلی می‌شود.

آقایی‌پور که فصل گذشته با به ثمر رساندن 10 گل نقش مهمی در حفظ سهمیه استقلال خوزستان در لیگ برتر داشت، در گفت‌وگویی با رسانه باشگاه سپاهان درباره گذشته خود و اینکه چطور مسیر پیشرفت را آغاز کرده هم صحبت شده و حرف‌هایش را اینطور آغاز کرده است: «من ابتدا در تیم‌های پایه گیلانی بودم و در رده جوانان به تیم جوانان سپیدرود پیوستم و در این مقطع بود که به تیم ملی جوانان دعوت شدم و پس از آن به واسطه آقای علی نظرمحمدی که لطف زیادی به من داشتند به بزرگسالان تیم سپیدرود دعوت شدم و این آغاز فوتبال من در رده بزرگسالان بود. فکر می‌کردم حدود ۱۶ سال داشتم که برای تیم سپیدرود در لیگ برتر بازی کردم و واقعا به تیم بزرگ سپیدرود و آقای نظرمحمدی مدیونم.» 

2060134

آقایی‌پور در ادامه به چالش بزرگی در مسیر زندگی حرفه‌ای خود اشاره می‌کند و می‌گوید: «در ادامه بعد از سپیدرود به نساجی رفتم و مدتی در این تیم مصدوم شدم و به لیگ یک و تیم شهرداری آستارا اضافه شدم و مسیر فوتبالی من قدری دگرگون شد. در آنجا توانستم خودم را نشان بدهم و آقای پورموسوی من را دیدند و به من لطف داشتند و من را به تیم استقلال خوزستان دعوت کردند که این تیم سکوی پرتاب من شد و موفق شدیم با این تیم به لیگ برتر صعود کنیم و همین تیم را حفظ کردیم و من هم عملکرد قابل قبولی در استقلال خوزستان ارائه کردم.» 
او درباره شانس بازی در تیم ملی و تاثیری که در روند پیشرفتش داشته اضافه کرد: «در آن مقطع دو بار به اردوی تیم ملی دعوت شدم و یک بازی پنج دقیقه‌ای هم برای تیم ملی انجام دادم که تجربه خوبی بود. تجربه بازی در تیم ملی و قرار گرفتن در کنار بازیکنان بزرگ تیم ملی در روند پیشرفتم تاثیر زیادی داشت. خیلی از اینکه اکنون در سپاهان هستم خوشحالم و از انتخابم بسیار راضی هستم چراکه سپاهان تیمی حرفه‌ای و با شخصیت است که هواداران بسیار خوب و پرشوری دارد که واقعا یک ارتش طلایی هستند.»

آقایی‌پور سپس درباره دلیل انتخاب سپاهان می‌گوید: «انتخاب من سپاهان شد چون این باشگاه آنقدر حرفه‌ای است که بازیکن در آن واقعا از فوتبال لذت می‌برد. هواداران پرشوری هم دارد که البته من فعلا از دور این شور هواداران را احساس کردم و امیدوارم از نزدیک نیز همین‌طور باشد. چون من خودم از آن‌ها انرژی خوبی می‌گیرم و سعی می‌کنم که با تمام وجود برای آن‌ها بجنگم تا شرایط خوبی ایجاد شود.» 
او سپس به چگونگی انتخاب سپاهان پرداخت: «ضمن اینکه در شرایط نقل و انتقالات، انتخاب کردن کار سختی است چون باید همه ابعاد را در نظر گرفت؛ در آن مقطع حاشیه‌سازی‌هایی انجام گرفت که نادیده گرفتم. نادرست بودند و در نهایت تصمیم گرفتم که سپاهانی بشوم و خیلی از این تصمیم خوشحالم.»

2060135

ستاره فصل گذشته استقلال خوزستان درباره جو تیم جدیدش گفت: «نمی‌دانم هنوز یک ماه از حضور من در سپاهان گذشته یا نه اما در همین مدت واقعا حرفه‌ای بودن باشگاه سپاهان را به چشم دیدم و این موضوع خیلی در روحیه و فوتبالم می‌تواند تاثیر مثبت داشته باشد و به همین دلیل است که با ذوق و شوق می‌گویم که از این انتخابم خوشحالم و بودن در سپاهان می‌تواند مسیر جدیدی برایم باشد و پیشرفت سریع‌تری داشته باشم.»

او در ادامه با تمجید از امکانات باشگاه سپاهان اضافه کرد: «همان‌طور که گفتم امکانات و شرایطی که باشگاه فراهم کرده بسیار خوب است و کسی که از این امکانات و شرایط به خوبی بهره‌ می‌گیرد آقای مورایس است. هم جوانان خوبی را به جامعه فوتبالی ایران نشان داده و قرار است بعد از این هم نشان بدهد. به هرحال ما هم به این تیم آمده‌ایم تا از تجربیات و تخصص ایشان استفاده کنیم. آنالیزها و کارهایی که می‌کنند بسیار تحسین برانگیز است و من و دیگر بازیکنان را تحت تاثیر قرار داده. امیدوارم که در مسیر پیش رو بتوانیم بیش از پیش از این تجربیات و تخصص استفاده کنیم و پیشرفت بیشتری داشته باشیم.»

سوال بعدی از آقایی‌پور درباره بازی در نقش جهان و همینطور مصاف با الشباب الاهلی بود و او در واکنش به این سوال گفت: «اول باید بگویم که قبل از اینکه به سپاهان بیایم، هر باری که روبه‌روی سپاهان بازی داشتیم و درباره این تیم با هرکسی صحبت می‌کردم می‌گفتند که جو ورزشگاه تقش جهان جو بسیار سنگینی است و واقعا این جو ما را می‌گرفت. اما درباره این بازی حساسی که در پیش داریم، این بازی واقعا برای تک تک ما اهمیت بسیاری دارد چراکه راه ورود به لیگ نخبگان آسیا است و هم باعث می‌شود خود ما دیده شویم و هم برای باشگاه اهمیت دارد بنابراین تلاش می‌کنیم با جدیت، اعتماد به نفس و تمرکز تمام و با تمام وجود به استقبال این بازی برویم؛  این مسابقه نخستین مسابقه ما هم است و پرقدرت به زمین مسابقه خواهیم رفت و از هواداران‌مان هم می‌خواهیم که مثل همیشه پشت تیم باشند و با حضور در ورزشگاه ما را تشویق کنند.»

دیدگاه‌ها