کد خبر : 2058366 | 08 مرداد 1403 ساعت 15:41 | 63.1K بازدید | 33 دیدگاه

سانچو بله را گفت

بمب PSG: ستاره یونایتد در پارک دو پرنس!

در حالی که گمانه زنی‌ها در مورد آینده جیدون سانچو در منچستریونایتد همچنان ادامه دارد، منابع فرانسوی خبر از توافق او با پی اس جی داده‌اند.

بمب PSG: ستاره یونایتد در پارک دو پرنس!

به گزارش "ورزش سه"، وینگر 24 ساله که فصل گذشته پس از اختلافات شدید با اریک تن هاخ، سرمربی یونایتد، به صورت قرضی به بوروسیا دورتموند رفت، در طول تابستان در مرکز شایعات نقل و انتقالات بوده است.

سانچو علی‌رغم بازگشت به جمع شیاطین سرخ و حضور در دیدارهای دوستانه پیش فصل مقابل رنجرز و آرسنال، همچنان با اخبار جدایی دائمی از اولدترافورد مرتبط بوده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که پاری سن ژرمن به‌عنوان پیشتاز برای امضای قرارداد با سانچو مطرح است. باشگاهی که مشتاق است این ملی پوش انگلیسی را به‌عنوان جایگزینی بالقوه برای کیلیان امباپه، که اوایل تابستان امسال با انتقال آزاد به رئال مادرید پیوست، جذب کند. لوپاریزین امروز نوشت که همه چیز نشان می‌دهد که یک توافق اصولی بین سانچو و پاری سن ژرمن حاصل شده است.

2028263

قیمت یونایتد روی سانچو

منچستریونایتد که در سال 2021 حدود 85 میلیون یورو (73 میلیون پوند) برای جذب سانچو از دورتموند پرداخت کرد، ظاهراً 60 میلیون یورو برای این وینگر می‌خواهد. انتقال سانچو به پاری سن ژرمن تغییر قابل توجهی در دوران حرفه‌ای این بازیکن پس از دوره‌ای پرفراز و نشیب در یونایتد خواهد بود.

در حالی که سانچو به تمرینات بازگشته و در بازی‌های تدارکاتی از جمله بازی‌های مقابل رنجرز و آرسنال بازی کرده است، او حالا نزدیک به درب خروجی است. گفته می‌شود دورتموند و یوونتوس یک تیم ناشناس لیگ برتری نیز به این بازیکن علاقه‌مند هستند.

در حالی که منچستریونایتد برای بازی‌های آتی خود مقابل رئال بتیس و لیورپول در پیش فصل آماده می‌شود، آینده سانچو همچنان یک نقطه بحث کلیدی است.

دیدگاه‌ها