کد خبر : 2058344 | 08 مرداد 1403 ساعت 14:21 | 5.2K بازدید | 11 دیدگاه

بازیکنانی که نسل بعدی گاندوها را می‌سازند

پروژه ویژه ربیعی: جوان‌سازی ذوب‌آهن

در اسکواد ذوب‌آهن برای لیگ بیست و چهارم چهره‌های جوان‌تری مشاهده می‌شود که میانگین سنی این تیم را پایین می‌آورد.

پروژه ویژه ربیعی: جوان‌سازی ذوب‌آهن

به گزارش "ورزش سه"، سبزپوشان اصفهانی در شرایطی که نسبت به سایر تیم‌های صنعتی بودجه زیادی برای فصل پیش‌رو در اختیار ندارند، اما با هدایت محمد ربیعی با تلفیقی از جوانان و باتجربه‌ها پا به رقابت‌های لیگ برتر می‌گذارند.

محمد ربیعی سرمربی ذوب‌آهن که فصل گذشته با این تیم رتبه پنجمی را به دست آورد، در نقل و انتقالات تابستانی سعی بر پایین‌ آوردن میانگین سنی تیمش کرده و در این خصوص موفق هم بوده است.

2060087

ذوبی‌ها اگرچه در لیست بازیکنان خود چند بازیکن باتجربه از جمله کمال کامیابی‌نیا، محسن آذرباد، فریبرز گرامی، محمد قریشی و رامتین سلیمان‌زاده را دارند، اما اکثر خریدهای این تیم از بین بازیکنان زیر 25 سال بوده و از طرفی برخی بازیکنان هم که فصل گذشته از آکادمی ذوب‌آهن به تیم بزرگسالان اضافه شدند در تمرینات گاندوها حضور دارند تا اکثر بازیکنان این تیم را نفرات آینده‌دار تشکیل بدهند.

2060088

مشخصا ذوب‌آهن نسبت به فصل گذشته با ترکیبی جوان‌تر پابه رقابت‌های لیگ برتر می‌گذارد. آنها بازیکنانی را در اختیار دارند که می‌توانند نسل جدید ذوب‌آهن را بسازند و به بازیکنانی مطرح در فوتبال ایران تبدیل شوند و این مسئله برای این باشگاه ریشه‌دار ارزشمند خواهد بود.

گفتنی است؛ ذوب‌آهن در نقل و انتقالات تابستانی تاکنون به طور رسمی رامتین سلیمان‌زاده، مهدی ممی‌زاده، پدرام قاضی‌پور و داوود نوشی صوفیانی را جذب کرده و به نظر می‌رسد در روزهای آینده نیز چند بازیکن جدید از سوی باشگاه رونمایی شوند.

عکاس: رسول معمار

2060089

دیدگاه‌ها