کد خبر : 2058340 | 08 مرداد 1403 ساعت 14:14 | 20.7K بازدید | 88 دیدگاه

ناکامی بزرگ: ستاره پی‌اس‌جی به بایرن نیامد

ژاوی سیمونز حاضر به قبول پیشنهاد بایرن مونیخ نشد و ترجیح داد یک فصل دیگر به صورت قرضی در لایپزیش بماند.

ناکامی بزرگ: ستاره پی‌اس‌جی به بایرن نیامد

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان ژاوی سیمونز در ترکیب لایپزیش در رقابت‌های فصل گذشته بوندسلیگا توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرد و این درخشش در ترکیب تیم ملی هلند در رقابت‌های جام ملت اروپا ۲۰۲۴ هم ادامه داشت.

رسانه‌های آلمانی در ابتدا مدعی شده بودند که بارسلونا به‌صورت جدی به دنبال به خدمت گرفتن این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود اما شرایط مالی این باشگاه باعث شد که آنها ترجیح بدهند نیکو ویلیامز و دنی اولمو را به عنوان اولویت‌های اصلی در این تابستان انتخاب کنند.

همین باعث شد که بایرن مونیخ به‌صورت جدی امیدوار به جذب این ستاره هلندی باشد اما مدیران لایپزیش خیلی زود برای متقاعد کردن او و تمدید قرارداد قرضی‌اش به مدت یک سال دیگر وارد عمل شدند و در نهایت توانستند با او و همچنین با مدیران پاری سن ژرمن برای امضای این قرارداد به توافق برسند.

اسکای اسپورت آلمان خبر داده است که سیمونز تصمیم نهایی برای ادامه همکاری با لایپزیش را گرفته و حاضر به قبول پیشنهاد ارائه شده از سوی بایرن مونیخ نشده است. این ناکامی بزرگی برای مدیران بایرن خواهد بود که به دنبال تقویت این تیم برای فصل آینده هستند و حالا باید گزینه دیگری را به جای او در نظر بگیرند.

دیدگاه‌ها