کد خبر : 2058325 | 08 مرداد 1403 ساعت 13:46 | 19.4K بازدید | 12 دیدگاه

رونمایی از پیراهن دوم چلسی: مکمل اولی! (عکس)

باشگاه چلسی تصاویر مربوط به پیراهن‌های دوم این تیم برای فصل ۲۵-۲۰۲۴ را منتشر کرد.

رونمایی از پیراهن دوم چلسی: مکمل اولی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فرصت زیادی تا آغاز رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر انگلیس باقی نمانده است و چلسی تصاویر مربوط به پیراهن دومی که قرار است در طول این فصل در دیدارهای خارج از خانه بر تن بازیکنان این تیم باشد را به صورت رسمی و در حالی که ستاره‌هایش در تور پیش فصل آمریکا حضور دارند منتشر کرده است.

تصاویر مربوط به پیراهن اولی که بازیکنان چلسی قرار است در فصل آینده به تن داشته باشند مورد توجه بسیاری از هواداران این تیم و کاربران در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته بود و حالا پیراهن دوم این تیم با پس زمینه سفید و آستین و یقه آبی رنگ با خطوط نارنجی هم بار دیگر توجه‌ها را به خود جلب کرده است.

2060060

این پیراهن که با همکاری شرکت نایکی طراحی شده به گفته این باشگاه مکل پیراهن اول است و نمادی از «آتش و بلندپروازی مشترک و اشتیاق سوزان و عزمی است که تمامی اعضای این باشگاه برای موفقیت در درون و بیرون از زمین در فصل جدید خواهند داشت.»

شاگردان انزو مارسکا برای اولین بار در تاریخ ۲۵ آگوست و در دیداری که قرار است در خانه ولورهمپتون برگزار کنند این پیراهن را به تن خواهند کرد. آنها پیش از آن هم در تور آمریکا روبه‌روی کلاب آمه‌ریکا، منچسترسیتی و رئال مادرید قرار خواهند گرفت.

2060061
2060062

دیدگاه‌ها