کد خبر : 2058324 | 08 مرداد 1403 ساعت 13:46 | 53.4K بازدید | 114 دیدگاه

تمام مدارک را در 21 صفحه ارائه کردیم

کنایه پرسپولیس: بیرانوند حتی یک صفحه دفاعیه نداد!

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که در صورت بازی بیرانوند، این باشگاه و سایر حریفان تراکتور از آنها شکایت خواهند کرد.

کنایه پرسپولیس: بیرانوند حتی یک صفحه دفاعیه نداد!

به گزارش "ورزش سه"، هومن هدایتی معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در مورد جلسه پیرامون شکایت این باشگاه از تراکتور و بیرانوند عنوان کرد: امروز جلسه کمیته وضعیت را در مورد شکایت باشگاه پرسپولیس از تراکتور و بیرانوند داشتیم. باتوجه به اینکه در زمان شکایت اولیه، قرارداد آقای بیرانوند و تراکتور فاش نشده بود، شکایت جدیدی را مطرح کردیم.

وی درباره زمان اعلام رای اظهار داشت: من فکر کنم 20 روز دیگر کمیته تعیین وضعیت حکم خواهد داد.

او درباره ادعای بیرانوند مبنی بر کسر پاداش از قرارداد او گفت: ما امروز 21 لایحه دادیم و تمام مدارک مالی را مجددا ارائه کردیم و اسناد قرارداد را طبق رویه فیفا و پرونده مشابه دادیم. البته کمیته تعیین وضعیت علم و درایت و دانایی دارند و ما فقط وظیفه داشتیم که آن را ارائه دهیم. اما حتی یک صفحه لایحه از طرف آقای بیرانوند نبود، ای کاش آنها هم مدرک ارائه کنند.

معاون حقوقی پرسپولیس ادامه داد: مدیرعامل پرسپولیس گفتند هرکسی اگر یک هزار تومنی طلب دارد، بیاید.

وی در مورد حضور او در ترکیب تراکتور توضیح داد: مجوز بازی که دارند چون کارت بازی دارند اما قطعا هم ما و هم تیم‌های دیگر می‌توانند شکایت بازیکن غیرمجاز را کنند. اگر رای هم به سود ما صادر شود، بازی‌ها سه هیچ خواهد شد.

دیدگاه‌ها