کد خبر : 2058322 | 08 مرداد 1403 ساعت 13:41 | 63.7K بازدید | 63 دیدگاه

ژوائو منتظر زنگ لاپورتا

فرار از هواپیمای اتلتیکو: من را به بارسلونا ببرید!

موندودپورتیوو امروز نوشت که با پاسخ رد احتمالی نیکو ویلیامز به بارسا، ژوائو به جای رفتن به تور آسیایی اتلتیکو، به اردوی بارسا ملحق خواهد شد.

فرار از هواپیمای اتلتیکو: من را به بارسلونا ببرید!

به گزارش "ورزش سه"، انتقال نیکو ویلیامز به بارسا حالا پیچیده شده و مشخص نیست او پیشنهاد آبی و اناری‌ها را قبول خواهد کرد یا خیر. سیگنال‌های منفی ار بیلبائو به بارسا می‌رسد و احتمالا نیکو یک فصل دیگر ماندنی خواهد شد.

با پایان فصل گذشته، بارسلونا با دو ستاره پرتغالی خود یعنی فلیکس و کانسلو خداحافظی کرد. هر دو قرضی برای بارسا بازی می‌کردند و بند خرید نداشتند. طبق ادعای موندودپورتیوو، فلیک از بین کانسلو و فلیکس ترجیح می‌دهد کانسلو را داشته باشد ولی مشکل اینجاست که سیتی فقط حاضر به فروش دائمی این بازیکن است و انتقال قرضی را قبول نمی‌کند. سه هفته مانده به شروع لالیگا، هیچ یک از این دو پرتغالی، تضمینی برای پوشیدن دوباره پیراهن بارسا ندارند ولی اکنون شانس فلیکس بیشتر است. خبر خوب برای هانسی فلیک اینکه او گزینه‌های دیگری در دفاع راست دارد، مانند خولیان آرائوخو، بازیکن جوان هکتور فورت و حتی ژول کنده.

از طرف دیگر اتلتیکو ممکن است در نهایت به فکر یک انتقال قرضی جدید برای فلیکس باشد زیرا پیشنهادات قابل توجهی برای او دریافت نمی‌کند و مهمتر از همه پیچیده بودن انتقال نیکو است. موردی که اگر منتفی شود، بارسا را وادار به مذاکره با اتلتیکو برای فلیکس خواهد کرد.

اتلتیکو به زودی باید راهی تور آسیایی خود شود و فلیکس که در تمرینات حضور فعال دارد، تمایلی برای رفتن به این تور ندارد. او بی‌تاب تماس لاپورتا و ملحق شدن به اردوی بارسلوناست. فلیکس دوباره در بارسا؟ روز‌های پیش رو سرنوشت‌ساز هستند.

دیدگاه‌ها