کد خبر : 2058318 | 09 مرداد 1403 ساعت 02:25 | 14K بازدید | 12 دیدگاه

فرصت خودنمایی آل‌کثیر به ترکیه موکول شد!

مهاجم گلزن پرسپولیس تا اینجای پیش فصل پیش چشم گاریدو نبوده است.

فرصت خودنمایی آل‌کثیر به ترکیه موکول شد!

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت بدموقع عیسی آل‌کثیر در شروع تمرینات پرسپولیس باعث شد تا او در بازی‌های تدارکاتی این تیم غایب باشد.

با اینکه آل‌کثیر به‌موقع و قبل از شروع تمرینات پیش فصل  قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس را تمدید کرد و از روز اول پیش چشم گاریدو و کادر فنی جدید سرخ‌ها بود اما مصدومیت زودهنگام باعث شد تا این مهاجم سه بازی تدارکاتی پیش فصل را تا اینجا از دست بدهد.

عیسی بعد از رهایی از مصدومیت با بدنساز تیم خود کار می‌کند و در حاشیه بازی تدارکاتی عصر یکشنبه تیمش هم در کنار گولسیانی مشغول تمرینات انفرادی بدنی بود.

2059800

به نظر می‌رسد با توجه به سفر دوشنبه شب سرخ‌ها به ترکیه این بازیکن در اردوی ترکیه به تمرینات گروهی اضافه شود و فرصت این را خواهد داشت تا در بازی‌های تدارکاتی باقی‌مانده تا دیدار با ذوب آهن خودی نشان دهد.

حتی اگر پرسپولیس قصدی برای جذب مهاجم خارجی نداشته باشد کار آل‌کثیر برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی پرسپولیس و آنچه در دفعات قبلی حضورش در این تیم اتفاق افتاده راحت نخواهد بود چرا که با بازگشت علی علیپور و میزان توانمندی‌های او، شاید انتخاب نخست مرد اسپانیایی مهاجمی باشد که چهار فصل در فوتبال پرتغال گذرانده است.

به هر حال عیسی این فرصت را دارد تا در بازی‌های تدارکاتی بعدی نشان دهد چقدر خوب چهارچوب دروازه را می‌شناسد چقدر شبیه همان گلزن مادرزادی است که هر مربی‌ای آرزو دارد در تیم خود داشته باشد.

دیدگاه‌ها