کد خبر : 2058317 | 08 مرداد 1403 ساعت 13:30 | 58K بازدید | 44 دیدگاه

قدم به قدم با پدیده برزیلی

اندریک-روکه: درسی که رئال از بارسلونا گرفت

رئال مادرید هیچ عجله‌ای برای استفاده از اندریک ندارد و کارلتو می‌خواهد با درس گرفتن از اشتباه بارسا در مورد روکه، به تدریج و با آرامش به اعجوبه 18 ساله فرصت درخشش بدهد.

اندریک-روکه: درسی که رئال از بارسلونا گرفت

به گزارش "ورزش سه"، اندریک تعطیلات خود را نصف کرد تا در اسرع وقت زیر نظر کارلو آنچلوتی قرار بگیرد. درست از هشت روز قبل، روز تولد 18 سالگی او، تاریخی که قراردادش امضا شد و رئال مادرید 35 میلیون ثابت به اضافه 25 میلیون متغیر به پالمیراس پرداخت کرد.

اندریک از چند روز قبل از شروع تمرینات رئال به والدبباس رفت تا با فضای باشگاه سازگار شود. او می‌توانست به اندازه وینیسیوس، امباپه، رودریگو، براهیم و آردا گولر استراحت کند اما تصمیمی متفاوت گرفت.

برنامه آنچلوتی

اندریک حالا در اردوی پیش فصل رئال در شیکاگو حضور دارد و مطمئن از اینکه مربی ایتالیایی را به شایستگی‌هایش متقاعد خواهد کرد. کارلتو او را در والدبباس دیده و به‌خصوص در حین تمرین در خاک آمریکا بیشتر ارزیابی خواهد کرد.

دیگر چهره مهم در راه سازگاری و پیشرفت این بازیکن، آنتونیو پینتوس خواهد بود. مربی بدنساز عالی برای پسری که به تازگی روی سن آمده، فیزیک چشمگیر و غیرعادی دارد و با پاهایی که فقط با پاهای روبرتو کارلوس و رونالدو نازاریو قابل مقایسه است. یک معدن طلا در اختیار بهترین مربی بدنساز تاریخ باشگاه.

2053460

درس گرفتن از مورد روکه

ورود این برزیلی جوان به رئال مادرید خاص و متفاوت از سایر موارد قبلی مانند وینیسیوس و رودریگو است. اندریک با دو عنوان قهرمانی لیگ برزیل، یک ستاره ثابت شده در فوتبال برزیل، ملی پوش در 17 سالگی با سابقه گلزنی برابر انگلیس در ومبلی و مقابل اسپانیا در سانتیاگو برنابئو، رکوردهایی را در همین ابتدا شکسته است. بر خلاف وینی و رودریگو، اندریک به تیم دوم رئال نمی‌رود و از ابتدا وارد تیم اول خواهد شد اما چیزی که باشگاه و بازیکن در مورد آن واضح هستند این است که نمی‌خواهند شرایطی که ویتور روکه در باشگاه بارسلونا تجربه می‌کند، برای اندریک تکرار شود.

ژاوی روی روکه حساب نکرد و فلیک نیز همین ایده را دارد. حتی شماره 19 او به لامین یامال داده شده است. در شش ماه اول حضور روکه در بارسلونا، او 16 بازی انجام داده است که تنها دو بار شروع کننده بود. 353 دقیقه و دو گل. روکه در پیش فصل در بارسلونا با تیم‌های جوانان تمرین می‌کند و آنها به دنبال راهی برای خروج از این تیم هستند. تعجیل در اضافه کردن روکه به بارسا به عنوان ناجی خط حمله تیم برای نیم فصل دوم، پدیده برزیلی را ویران کرد. رئال این اشتباه را در مورد اندریک تکرار نخواهد کرد. مادرید درس‌های لازم را گرفته است.

دیدگاه‌ها