کد خبر : 2058308 | 08 مرداد 1403 ساعت 13:17 | 20.5K بازدید | 9 دیدگاه

پایان المپیک برای ناتالی موئلهوزن

سقوط شمشیرباز-از سالن به اتاق عمل!

ناتالی موئلهوزن، شمشیرباز برزیلی، که در ناحیه دنبالچه خود تومور دارد، در مبارزه با رقیب کانادایی ضربه سختی دریافت کرد و از هوش رفت.

سقوط شمشیرباز-از سالن به اتاق عمل!

به گزارش "ورزش سه"، ناتالی موئلهوزن (38 ساله)، شمشیرباز برزیلی، مجبور شد برای رسیدن به رویای المپیک خود کارهای زیادی انجام دهد اما پنج ماه قبل از شروع بازی‌های المپیک پاریس، تشخیص داده شد که او در ناحیه دنبالچه تومور دارد.

در مرحله پایانی مبارزه مقابل روین شیائو کانادایی، ناتالی ضربه سختی از ناحیه گردن دریافت کرد. درد او به وضوح قابل توجه بود و به نظر می‌رسید که در نتیجه ضربه نمی‌تواند نفس بکشد. یک ناظر فوراً وارد عمل شد در حالی که موئلهوزن بارها به گردنش اشاره می‌کرد و در حال از دست دادن تعادلش بود. همانطور که در تصاویر تلویزیونی مشخص بود، او کمی بعد به زمین افتاد و از هوش رفت.

2060048
2060049

او برای چند دقیقه توسط چندین امدادگر تحت درمان قرار گرفت و کمی بعد نتیجه رضایت‌بخش بود و او توانست شرایط متعادل‌تری پیدا کند. همه فکر می‌کردند که مبارزه تمام شده اما در عین شگفتی او به مبارزه ادامه داد! با این حال، پایان خوشی برای او وجود نداشت و 15-11 بازنده شد تا المپیک برایش تمام شود.

موئلهوزن هنگام خروج از سالن به رسانه‌های برزیلی گفت: «حالم خوب نیست.» و سپس مستقیم به بیمارستان رفت. رسانه‌های برزیلی گزارش داده‌اند که او امروز برای برداشتن تومور جراحی خواهد شد.

بر اساس گزارش رسانه‌ها، این نگرانی وجود دارد که تومور و عوارضش در ناحیه کمر می‌تواند سایر قسمت‌های بدن را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

هنوز مشخص نیست که آیا تومور ربطی به فروپاشی دیروز او در مبارزه داشته است یا خیر.

دیدگاه‌ها