کد خبر : 2058302 | 08 مرداد 1403 ساعت 12:53 | 18.1K بازدید | 13 دیدگاه

واکنش ستاره برزیلی به شایعات جدایی

رافینیا جواب داد: می‌خواهم فلیک را ببینم!

رافینیا در بدو ورود به آمریکا پاسخی شایعات جدایی‌اش را داد و تاکید کرد مشتاق کار با هانسی فلیک است.

رافینیا جواب داد: می‌خواهم فلیک را ببینم!

به گزارش "ورزش سه"، پایان تعطیلات برای رافینیا. این ستاره برزیلی صبح امروز وارد آمریکا شد تا به تمرینات بارسلونا بپیوندد. رافینیا برای اولین بار با هانسی فلیک، مربی جدیدش، ملاقات خواهد کرد، در حالی که این روزها شایعات مختلفی در مورد جدایی او به گوش می‌رسد.

رافینیا بعد از پایان کوپا آمه‌ریکا تعطیلاتش را در آمریکا سپری می‌کرد و به همین دلیل شخصا راهی ارولاندو شد تا به کاروان بارسا ملحق شود.

خبرنگار اسپورت توانست لحظه ورود رافینیا به فرودگاه اورلاندو را به تصویر بکشد، جایی که ستاره برزیلی آرام و مطمئن به نظر می‌رسید.

2060027

او در پاسخ به سوال اسپورت در مورد جدایی‌اش از بارسا و رفتن به لیگ برتر یا لیگ عربستان با اطمینان خاطر گفت: «من واقعا مشتاق شروع همکاری با فلیک هستم و می‌خواهم او را ببینم.» او همچنین اعتراف کرد که در طول تعطیلات به خوبی استراحت کرده و برای تمرینات پیش فصل باتری‌هایش را شارژ کرده است.

علی‌رغم برخی گمانه زنی‌ها درباره آینده او، واقعیت این است که وینگر برزیلی تمایلی برای ترک بارسا ندارد و اظهارنظر امروز او نیز نشان می‌داد تصمیمش تغییر نکرده است. رافینیا در فصل گذشته رکورد 10 گل و 10 پاس گل را ثبت کرد.

دیدگاه‌ها