کد خبر : 2058297 | 08 مرداد 1403 ساعت 12:40 | 21K بازدید | 21 دیدگاه

نقشه جذاب برای یونایتد: ورزشگاه ۱۰۰ هزار نفری!

باشگاه منچستریونایتد قصد دارد ورزشگاه ۱۰۰ هزار نفری را بنا کند تا بتواند بیشترین سود ممکن را از حضور هوادارانش به دست آورد.

نقشه جذاب برای یونایتد: ورزشگاه ۱۰۰ هزار نفری!

به گزارش "ورزش سه"، حضور مالک و مدیران جدید در منچستریونایتد باعث شده است که این باشگاه جانی تازه بگیرد. در چند سال اخیر همیشه صحبت‌های بسیاری درباره احتمال بازسازی گسترده ورزشگاه اولدترافورد به گوش می‌رسید اما حالا به نظر می‌رسد که مدیران جدید برنامه دیگری در سر دارند.

اتلتیک خبر داده است که مدیران یونایتد تمرکزشان را روی ساخت ورزشگاهی جدید و نحوه تامین بودجه آن قرار داده‌اند و معتقد هستند که این بهترین تجربه برای هوادارانی خواهد بود که درخواست‌هایشان برای دریافت بلیط بازی‌های یونایتد روز به روز بیشتر می‌شود.

2060030
2060031

سر جیم راتکلیف به‌عنوان مالک جدید این باشگاه ترجیح می‌دهد که ورزشگاه جدید را برای آنها بسازد و باور دارد که آنها می‌توانند از پس هزینه‌های این ورزشگاه بر بیایند و علاوه بر این، این تیم می‌تواند در طول ساخت ورزشگاه جدید هم همچنان در اولدترافورد به میدان برود.

تفاوت هزینه‌ها برای تعمیر ورزشگاه فعلی با ساخت یک ورزشگاه جدید بسیار زیاد است و انتظار می‌رود که ساخت ورزشگاه بیشتر از دو و نیم میلیارد یورو هزینه برای آنها به همراه داشته باشد و این در حالی است که بازسازی ورزشگاه نیمی از این هزینه را به آنها تحمیل خواهد کرد اما این برنامه در حال حاضر به‌صورت جدی در دست بررسی است.

دیدگاه‌ها