کد خبر : 2058285 | 08 مرداد 1403 ساعت 12:03 | 18.9K بازدید | 61 دیدگاه

محبوبیت جالب سه ستاره رئال در آمریکا (عکس)

تیبو کورتوا، لوکا مودریچ و اندریک از محبوبیت خاص و بسیار زیادی در بین هواداران آمریکایی برخوردار هستند.

محبوبیت جالب سه ستاره رئال در آمریکا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان و اعضای کادر فنی رئال مادرید به رسم چند سال اخیر برای برگزاری تور پیش فصل و چند بازی دوستانه از جمله بازی تماشایی برابر بارسلونا شب گذشته راهی آمریکا شدند و صبح امروز به اورلاندو رسیدند تا فرصت استراحت پیش از بازی برابر میلان را داشته باشند.

این تیم با اتوبوس خاصی که برای آنها در نظر گرفته شده بود راهی هتل محل اقامتش شد اما نکته جالب مربوط به استقبالی بود که هواداران آمریکایی از ستاره‌های رئال مادرید کردند و این موضوع مورد توجه بسیاری در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت.

بسیاری از ستاره‌های رئال به دلیل حضور در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ یا رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ هنوز مشغول سپری کردن تعطیلات تابستانی هستند و به تمرینات پیش فصل اضافه نشده‌اند اما سه بازیکن شامل مودریچ، کورتوا و اندریک در بین بازیکنان حاضر در اردوی این تیم از محبوبیت بسیار زیادی نسبت به سایرین در بین هواداران آمریکایی برخوردار بودند.

بسیاری از هوادارانی که برای استقبال از این تیم آمده بودند دوست داشتند که با یک بازیکن عکس بگیرند یا امضای آنها را روی پیراهن‌شان به یادگار داشته باشند و این موضوع از چشم عکاسان و خبرنگاران حاضر در آمریکا دور نماند.

2059987
2059988
2059989

دیدگاه‌ها