کد خبر : 2058282 | 08 مرداد 1403 ساعت 11:59 | 12.7K بازدید | 1 دیدگاه

المپیک به این راحتی از شر من خلاص نمی‌شود!

توماژ فورنال هر کاری خواهد کرد تا در ادامه المپیک حضور داشته باشد.

المپیک به این راحتی از شر من خلاص نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، لهستانی‌ها روز چهارشنبه در بازی‌های المپیک در دیداری بسیار مهم به مصاف برزیل خواهند رفت. خیلی از هواداران لهستان با خود فکر می‌کنند که آیا توماژ فورنال که در بازی با مصر مصدوم شد، در اختیار سرمربی این تیم، گربیچ، قرار خواهد گرفت یا خیر.

در این باره پزشک تیم ملی والیبال لهستان گفت: مصدومیت وجود دارد، خبر خوبی نیست، اما آسیب جدی وجود ندارد و امیدواریم فورنال در ساعات یا روزهای آینده به آمادگی کامل بازگردد.

این والیبالیست در حال حاضر تحت نظر متخصصان است. اتحادیه والیبال لهستان روز یکشنبه با صدور بیانیه‌ای از وضعیت سلامتی فورنال لهستانی خبر داد. در آنجا گفته شد که این والیبالیست از ناحیه مچ پای چپ دچار آسیب‌دیدگی شده است. بلافاصله بعد از مسابقه، دکتر یان سوکال، که یکی از بهترین متخصصان تشخیص در لهستان است، سونوگرافی انجام داد و صبح یکشنبه MRI انجام شد و مشخص شد مصدومیت وجود دارد، اما آنچنان جدی نیست.

2059982

چند ساعت پس از بازی با مصر، این بازیکن از طریق شبکه‌های اجتماعی برای هواداران لهستانی پیامی فرستاد و به شوخی گفت: المپیک به این راحتی از شر من خلاص نمی‌شود.

او در پستی در اینستاگرام نوشت: کمی استراحت می‌کنم و اینجا خواهم ماند. او همچنین اعلام کرد در صورت لزوم چند قرص مسکن خواهد خورد و به هر طریقی به مسابقات باز خواهد گشت.

دیدگاه‌ها