کد خبر : 2058278 | 08 مرداد 1403 ساعت 11:52 | 9.2K بازدید | 26 دیدگاه

بدترین خبر برای بایرن: دوری سه ماهه ستاره جدید

هیروکی ایتو به دلیل شکستگی پایش تا سه ماه نمی‌تواند در ترکیب بایرن مونیخ به میدان برود.

بدترین خبر برای بایرن: دوری سه ماهه ستاره جدید

به گزارش "ورزش سه"، ونسان کمپانی از زمان حضورش روی نیمکت بایرن مونیخ به عنوان جانشین توماس توخل تصمیم داشت که تغییراتی را در فهرست و ترکیب تیمش ایجاد کند و  از مدیران این باشگاه خواست که هیروکی ایتو را برای تقویت خط دفاعی این تیم به خدمت بگیرند.

این ستاره ژاپنی به تازگی به تمرینات پیش فصل بایرن مونیخ اضافه شده بود و امیدوار بود که بتواند عملکرد خوبی را در فصل پیش رو در ترکیب این تیم داشته باشد اما در دیدار دوستانه‌ای که روز گذشته بین دکمه بایرن مونیخ و دورن برگزار شد به دلیل مصدومیت در دقیقه ۲۱ از زمین بازی بیرون رفت.

باشگاه بایرن مونیخ پس از پایان این بازی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که این بازیکن با مصدومیت جدی و شکستگی از ناحیه استخوان روی پا روبه‌رو شده و به همین دلیل باید برای طی کردن روند درمانش مدتی را دور از میادین سپری کند.

حالا اسکای اسپرت آلمان خبر داده است که هیروکی ایتو حداقل باید بین دو تا سه ماه از میادین دور باشد تا روند درمانش به صورت کامل انجام شود و این خبر بسیار بدی برای بایرن مونیخ خواهد بود که امیدوار بود بتواند روی او در فصل جدید حساب کند اما حداقل تا چند هفته ابتدایی نمی‌تواند از حضور او در ترکیبش بهره ببرد.

دیدگاه‌ها