کد خبر : 2058277 | 08 مرداد 1403 ساعت 11:52 | 81.4K بازدید | 195 دیدگاه

کوین بولی در دو باشگاه ایرانی معارفه شد

هایجک عجیب یک خارجی: از استقلال به خیبر!

باشگاه خیبر خرم‌آباد در شرایطی خبر از عقد قرارداد با بازیکن ساحل‌عاجی داده که پیش از این استقلال خوزستان او را معارفه کرده بود!

هایجک عجیب یک خارجی: از استقلال به خیبر!

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل بود که باشگاه استقلال خوزستان در خبری رسمی اعلام کرد کوین بولی مدافع فرانسوی-ساحل‌عاجی و پیشین تیم فارول رومانی را به خدمت گرفته است. بلافاصله بعد از انتشار این خبر بازیکن ساحل‌عاجی در صفحه شخصی‌اش اقدام به تکذیب این مسئله کرد و گفت که قراردادی امضا نشده و مذاکرات ادامه دارد.

حالا با گذشت چند روز از آن اتفاق عجیب، امروز باشگاه خیبر خرم‌آباد از کوین بولی رونمایی کرده است!

باشگاه خیبر نوشته است: «کِوین بولی (Kevin Boli)، مدافع فرانسوی-ساحل‌عاجی سابق فارول رومانی به خیبر پیوست. کوین که ۳۳ ساله است و ۱۸۴ سانتی‌متر قد دارد، ۶ بار قهرمانی در لیگ رومانی را تجربه کرده است و با تیم‌های این کشور ۵ مرتبه در لیگ قهرمانان اروپا و ۶ مرتبه در لیگ اروپا به میدان رفته است.»

این باشگاه در ادامه این گزارش آورده است: «این مدافع همچنین سابقه حضور در سامسون‌اسپور ترکیه، کلوژ رومانی، هنگ‌فنگ چین و سدان فرانسه را نیز دارد و فصل گذشته عضو تیم فارول رومانی بوده است.»

رونمایی رسمی دو باشگاه لیگ برتری از یک بازیکن خارجی بدون تردید یکی از عجیب‌ترین اتفاقات نقل و انتقالات تابستانی محسوب می‌شود. قطعا باشگاه استقلال خوزستان پیگیر پیوستن بولی به خیبر خواهد بود و باید دید چه اتفاقات جدیدی در این خصوص رخ می‌دهد.

دیدگاه‌ها