کد خبر : 2058267 | 08 مرداد 1403 ساعت 11:18 | 24.5K بازدید | 47 دیدگاه

پنجره نقل و انتقالاتی آنها را ببندید!

شکایت ملوان از سه باشگاه لیگ برتر و سه بازیکن

سرمربی ملوان انزلی اعلام کرد از سه بازیکن و سه باشگاه لیگ برتری به کمیته تعیین وضعیت شکایت خواهند کرد.

شکایت ملوان از سه باشگاه لیگ برتر و سه بازیکن

به گزارش "ورزش سه"، ماجرای تمدید قرارداد بازیکنان به صورت یک‌طرفه از سوی باشگاه‌ها بر اساس دستور‌العمل نقل و انتقالاتی فصل گذشته حواشی زیادی را ایجاد کرده است. در این خصوص تعداد زیادی از بازیکنان اقدام به عقد قرارداد با باشگاه‌های لیگ برتری کردند و بعد از این اتفاق باشگاه قبلی آنها مدعی شده که قرارداد بازیکن را یک‌طرفه تمدید کرده و او تحت قرارداد با باشگاه مبدا است!

چنین اتفاقی برای سه بازیکن ملوان نیز رخ داده و همین موضوع ناراحتی مسئولان باشگاه محبوب انزلی را در پی داشته است.

مهران احمدی، پدرام قاضی‌پور و پوریا پورعلی سه بازیکن فصل گذشته ملوان انزلی هستند که به ترتیب با تیم‌های خیبر خرم‌آباد، ذوب‌آهن اصفهان و تراکتور تبریز قرارداد بسته‌اند. مسئولان ملوان مدعی هستند که قرارداد این سه بازیکن با طی شدن مراحل اداری یک‌طرفه تمدید شده و آنها حق امضای قرارداد با باشگاه دیگری را نداشته‌اند.

از این رو باشگاه ملوان قصد شکایت از باشگاه‌های خریدار سه بازیکن و خود آنها به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال را دارد.

2055414

سعید دقیقی، سرمربی ملوان، با اعلام این موضوع در این خصوص گفت: «فدراسیون فوتبال قوانینی را وضع کرده و ملوان هم بر اساس همین قوانین با افزایش 25 درصد مبلغ قرارداد اقدام به تمدید قرارداد کرده است. متاسفانه این قوانین نه تنها برای ملوان سودآور نبوده که زیان‌آور هم شده است. برخی باشگاه‌های پولدار دست روی بازیکنان ما گذاشتند و با بازیکنان ما که قرارداد دارند قرارداد جدیدی امضا کردند که این خلاف مقررات است.»

او ادامه داد: «یکی از این بازیکن با ذوب‌آهن (قاضی‌پور)، یکی دیگر با خیبر (احمدی) قرارداد بسته و یکی هم با تراکتور در اردوی ترکیه است (پورعلی). اگر قانونی وضع می‌شود باید به تیم‌هایی که از لحاظ مالی ضعیف‌تر هستند کمک کند. اگر قراردادی هست، یک‌طرفه نمی‌توانند فسخ کنند و این شکل زیبا نیست که شرایط مالی بهتر بازیکن را هوایی کند.»

دقیقی افزود: «من به مدیران و مربیان این باشگاه‌ها هم گفتم که بحث ما مطالبه‌گری است. اعضای هیئت مدیره باشگاه پیگیر هستند و قطعا شکایت خواهیم کرد. تا آخرین لحظه پیگیر هستیم و امیدوارم در تعیین وضعیت و ارکان قضایی فدراسیون فوتبال تعیین تکلیف شود. اعتقادم این است که علاوه برمحرومیت برای بازیکنان باید پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه‌هایی که با آنها قرارداد بستند نیز باید بسته شود.»

دیدگاه‌ها