کد خبر : 2058261 | 08 مرداد 1403 ساعت 10:59 | 21.8K بازدید | 8 دیدگاه

چهار جنگ بزرگ: هیجان والیبال در پاریس بالا گرفت

فردا مسابقات والیبال المپیک در بخش مردان دور دوم خود را آغاز خواهد کرد.

چهار جنگ بزرگ: هیجان والیبال در پاریس بالا گرفت

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مسابقات والیبال المپیک در بخش مردان، پس از یک روز استراحت، روز سه‌شنبه با انجام چهار مسابقه وارد دور دوم دور گروهی خواهد شد.

در اولین مسابقه از دور دوم، در گروه B، تیم ملی والیبال ایتالیا از ساعت ۱۰:۳۰ به مصاف مصر می‌رود. ایتالیا که بازی اول خود را پیروز شده، در صورت پیروزی بر مصر، علاوه بر اینکه به عنوان اولین تیم صعود خود به مرحله یک‌چهارم نهایی را مسجل خواهد کرد، حکم به عدم صعود مصری‌ها نیز خواهد داد.

از ساعت ۱۴:۳۰ و از گروه C، دو تیم پیروز بازی‌های اول یعنی آمریکا و آلمان برای قطعی کردن صعود خود به مصاف هم خواهند رفت. دو تیم که در بازی اول عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشتند، قصد دارند همین عملکرد را در بازی فردا نیز تکرار کنند.

از ساعت ۱۸:۳۰ و از گروه A، دو تیم اسلوونی و صربستان با یکدیگر جدال خواهند کرد. اسلوونی که بازی اول خود را برده و در آستانه صعود است، می‌تواند با یک برد مقابل صربستان خود را برای اولین بار در تاریخ به یک‌چهارم نهایی برساند و تاریخ‌سازی کند. اما شاگردان ایگور کولاکوویچ برای آنکه کار صعود خود را به اما و اگر نکشانند، چاره‌ای جز پیروزی برابر اسلوونی ندارند. همه این اتفاقات می‌تواند جدال این دو تیم را که روزگاری یک کشور بودند، جذاب کند.

و در آخرین بازی روز سه‌شنبه که از گروه A برگزار خواهد شد، دو تیم فرانسه و کانادا رو در روی هم قرار خواهند گرفت. شاگردان آندره‌آ جیانی که پیروزی سختی برابر صربستان کسب کردند، این بار خواهند کوشید تا بردی راحت‌تر را به دست بیاورند و صعود خود به مرحله یک‌چهارم نهایی را در حضور تماشاگران خود جشن بگیرند. از سوی دیگر، کانادا که به خوبی می‌داند باخت بدون امتیاز، آن‌ها را از صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی باز خواهد داشت، با تمامی توان وارد زمین خواهد شد و این می‌تواند نوید یک بازی جذاب تمام عیار را بدهد.

دیدگاه‌ها