کد خبر : 2058253 | 08 مرداد 1403 ساعت 10:38 | 17.2K بازدید | 46 دیدگاه

جشن مدال در المپیک به سبک کریستیانو رونالدو!

ورزشکار مصری بعد از کسب مدال برنز در المپیک پاریس به سبک کریستیانو رونالدو خوشحالی کرد.

جشن مدال در المپیک به سبک کریستیانو رونالدو!

به گزارش "ورزش سه"، محمد السید پس از پیروزی مقابل تیبور آندرشوی مجارستانی در دیدار برای مقام سوم، با کسب یک برنز در شمشیربازی، اولین مدال خود را در المپیک 2024 پاریس و دومین مدال را به مصر هدیه داد.

السید در وقت اضافه و پس از بررسی طولانی تکنولوژی ویدیویی با نتیجه 8 بر 7 پیروز شد. السید در نیمه نهایی مغلوب یانیک بورل فرانسوی شد و او نیز در فینال مغلوب کانو کوکی ژاپنی شد که مدال طلا را از آن خود کرد. بورل فرانسوی علی‌رغم حمایت زیاد هواداران خودی به مدال نقره رسید.

اشرف صبحی، وزیر ورزش مصر، این مسابقه را از روی سکوها تماشا کرد و در جشن پیروزی السید شرکت کرد. محمد السید پس از پیروزی در یک مصاحبه تلویزیونی گفت: "مسابقات هنوز تمام نشده است و در مسابقات تیمی مردان با فرانسه دیدار خواهیم کرد و به موفقیت و پیروزی امیدواریم. اشتباهات داوری بخشی از بازی است و باید با آن زندگی کرد و معتقدم ثبات روحی دلیل پیروزی من بود."

2059924

السید افزود: "پیشرفت بزرگی در عملکرد شمشیربازی مصر در مسابقات المپیک وجود دارد و زیاد السیسی نیز روز گذشته به نیمه نهایی رسید و امیدوارم در پاریس به موفقیت‌ها ادامه دهیم."

السید بیستمین مدال برنز تاریخ المپیک مصر را به سبک ستاره پرتغالی کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم فوتبال باشگاه النصر عربستان، جشن گرفت. قهرمان مصری در مورد این جشن گفت: "من مول کریستیانو رونالدو، جشن گرفتم و این کار را به طور طبیعی انجام دادم اما هواداران فرانسوی با وجود محبوبیت رونالدو مرا تشویق نکردند."

این دومین مدال اعراب در المپیک پاریس و دومین مدال در مسابقات شمشیربازی پس از مدال نقره فارس فرجانی تونسی در مسابقات شمشیر عرب در شنبه گذشته است.

دیدگاه‌ها