کد خبر : 2058242 | 08 مرداد 1403 ساعت 10:11 | 5.2K بازدید | 6 دیدگاه

سفر با 18 بازیکن به چین

سفر فقط با 18 بازیکن: شرایط عجیب تیم جوانان!

تیم ملی جوانان برای سفر به چین با کمبود بازیکن مواجه است.

سفر فقط با 18 بازیکن: شرایط عجیب تیم جوانان!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که قرار بود اردوی تیم ملی جوانان با 34 بازیکن از 4 مرداد آغاز شود اما تعداد زیادی از بازیکنان دعوت شده در این اردو حاضر نشدند. 

در روزهای اخیر تمرینات این تیم با 16 بازیکن دنبال شده که چهار نفر از آنها دروازه‌بان هستند چرا که تیم‌های لیگ برتری بازیکنان خودشان را به تیم جوانان نمی‌دهند. 

محمد عسگری و علی حسنی از فولاد، یعقوب براجعه و سمیر حبوباتی از پرسپولیس، ماهان صادقی و رضا غندی‌پور از ملوان، امیرمحمد رزاقی‌نیا، علی‌اصغر شیخ‌الاسلام و رضا مرزبان از گل گهر سیرجان از جمله بازیکنانی هستند که در اردوی فعلی تیم فوتبال جوانان حضور ندارند ضمن اینکه برخی بازیکنان دیگر به دلیل مصدومیت در تمرینات این تیم غایب هستند.  

همچنین اخیرا آرشا شکوری دروازه‌بان تیم هوادار نیز با درخواست باشگاهش و با اجازه حسین عبدی از اردوی تیم ملی جوانان جدا شد و به تمرینات تیم باشگاهی خود پیوست با این شرط که برای سفر به چین و حضور در دو مسابقه تدارکاتی همراه تیم جوانان باشد. 

البته قرار شده اگر شکوری هم به بنا به هر دلیلی در تمرینات تیم باشگاهی‌اش ماندنی شد به تیم جوانان این مسئله را اطلاع دهد تا دروازه‌بان دیگری را جایگزینش کنند.  

تیم ملی جوانان چهاردهم مردادماه برای دو بازی تدارکاتی مقابل تیم جوانان چین به این کشور خواهد رفت و حسین عبدی تاکید کرده به جای بازیکنانی که به اردو نیامده‌اند نفرات جدیدی را جایگزین خواهد کرد و در حالی که طبق قاعده باید با 23 بازیکن برای این دو مسابقه اعزام شود اما به احتمال زیاد فقط با 18 بازیکن راهی چین خواهد شد.

دیدگاه‌ها