کد خبر : 2058043 | 07 مرداد 1403 ساعت 14:07 | 50.5K بازدید | 43 دیدگاه

رافینیا در رمپ خروجی

بارسا وسوسه شد: 65 میلیون یورو برای ستاره برزیلی

از عربستان یک پیشنهاد 65 میلیون یورویی برای رافینیا رسیده است که باعث شده بارسا برای فروش این ستاره برزیلی وسوسه شود.

بارسا وسوسه شد: 65 میلیون یورو برای ستاره برزیلی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا به کار خود برای تقویت خط حمله  ادامه می‌دهد. با وجود اینکه باشگاه معتقد است باید با نیکو ویلیامز (22 ساله) پست وینگر چپ را بهبود بخشد و با دنی اولمو (26) شانس رسیدن به گل‌های بیشتری خواهد داشت، ولی یک اصل بدیهی است و اینکه بارسا باید بازیکن بفروشد تا زمینه انتقال‌های جدید مهیا شود. 

طبق ادعای موندودوپورتیوو، فعلا هیچ یک از مهاجمان بارسا مایل به ترک این تیم نیستند. بارسا برای یکی از آنها، رافینیا (27 ساله) به دلیل روحیه رقابتی و عملکرد خوبش ارزش زیادی قائل است. تصویر خوبی که این بازیکن برزیلی در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فصل قبل مقابل پاری سن ژرمن ارائه کرد باعث شد تا نسبت به حفظ او ترغیب شوند اما رسیدن یک پیشنهاد خوب از عربستان سعودی برای رافینیا که 65 میلیون یورو تخمین زده می‌شود، باشگاه را به فروش او وسوسه کرده است. مبلغی که بارسا نسبت به ارزش واقعی بازیکن برزیلی تا حدودی پایین می‌داند، اما با توجه به اینکه او دو فصل در بارسا حضور داشته و 58 میلیون ثابت به علاوه 7 میلیون متغیر برایش هزینه شده، مدیران باشگاه این رقم را منطقی می‌دانند.

نیاز به خرید نیکو و اولمو باعث شده بارسا که تا چندی پیش به 90 میلیون یورو کمتر برای رافینیا راضی نبود، عقب‌نشینی کند. دیگر باشگاه خواهان رافینیا آرسنال است که فقط حاضر است 50 میلیون یورو هزینه کند. بارسا تا پایان مهلت بازار نقل و انتقالات تابستانی وضعیت فروش رافینیا را به صورت جدی در نظر خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها