کد خبر : 2058042 | 07 مرداد 1403 ساعت 14:05 | 26.7K بازدید | 22 دیدگاه

تکذیب شد: رئال ستاره‌اش را به ژابی نمی‌دهد!

رئال مادرید به هیچ وجه قصد ندارد آردا گولر را به صورت قرضی در اختیار بایرلورکوزن قرار دهد.

تکذیب شد: رئال ستاره‌اش را به ژابی نمی‌دهد!

به گزارش "ورزش سه"، گولر یکی از بازیکنان محبوب بازار نقل و انتقالات در پنجره تابستانی سال گذشته بود و در نهایت تصمیم گرفت که از بین پیشنهادهای بسیاری که دریافت کرده بود رئال مادرید را انتخاب کند و راهی این تیم شد و توانست در مقطع پایانی فصل توانایی‌هایش را تحت هدایت کارلو آنچلوتی به اثبات برساند.

این بازیکن جوان با وجود اینکه در طول فصل و به دلیل مصدومیت‌های متعدد و طولانی مدت فرصت زیادی برای حضور در میدان نداشت اما در مقطع پایانی شرایط خوبی را در سانتیاگو برنابئو تجربه کرد و همین باعث شد که کادر فنی و مدیران رئال به صورت ویژه روی او برای فصل آینده حساب کنند.

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و آلمانی در چند روز گذشته از احتمال انتقال قرضی این بازیکن به بایرلورکوزن خبر داده بودند اما حالا فابریتزیو رومانو مدعی شده است که این شایعات کاملا کذب است و مدیران رئال به هیچ وجه قصد ندارند که این ستاره ملی‌پوش ترکیه را از ترکیب این تیم برای فصل آینده کنار بگذارند.

آنچلوتی حساب ویژه‌ای روی گولر باز کرده و معتقد است که او می‌تواند نقشی کلیدی را در برنامه‌های تیمش برای رقابت‌های فصل آینده لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا ایفا کند و با انتقال قرضی او مخالف است. تمام تمرکز این بازیکن هم در حال حاضر روی رئال و درخشش در ترکیب این تیم است.

دیدگاه‌ها