کد خبر : 2058038 | 07 مرداد 1403 ساعت 13:56 | 42.5K بازدید | 9 دیدگاه

اعتراض تند سرمربی لیگ برتری به مدیران باشگاه؛

رضایی: دیگر مقابل شما گردن کج نمی‌کنم!

شایعه عجیب انحلال تیم فوتسال زنان مس رفسنجان با اعتراض تند سرمربی این تیم همراه شده است.

رضایی: دیگر مقابل شما گردن کج نمی‌کنم!

به گزارش ''ورزش سه''، مس رفسنجان، اولین باشگاهی بود که با معرفی سرمربی تیم فوتبال زنان خود، حضور رسمی خود را در بخش زنان اعلام کرد؛ باشگاهی که بیش از ۱۶ سال در فوتسال زنان حضور پررنگی داشت و حالا با این اقدام، به نظر می‌رسید بار دیگر قرار است حمایت خود را از ورزش زنان نشان دهد. اما در روزهای اخیر شایعه انحلال تیم فوتسال زنان مس رفسنجان، به گوش رسیده است. شایعه‌ای که درست یک سال قبل هم قوت گرفته بود و حالا هم در فاصله چهل روز تا آغاز رسمی لیگ برتر فوتسال زنان، شنیده می‌شود.

تیم فوتسال زنان مس رفسنجان، با ۱۶ سال فعالیت مستمر از پرافتخارترین تیم‌های زیر مجموعه کارخانه مس رفسنجان است. تیمی که تحت هدایت عاطفه رضایی از لیگ دسته سوم خودش را به سطح اول فوتسال رساند و در مدت شش سال حضور در لیگ برتر، یک قهرمانی، یک نایب قهرمانی و دو مقام سومی کسب کرده است. تیمی متشکل از بازیکنان بومی و البته غیر بومی که همواره مقابل مدعیان قد علم کرده است و حالا خبر انحلال آن، بار دیگر دختران فوتسالی رفسنجان را نگران کرده است.

عاطفه رضایی، سرمربی این تیم در گفت‌وگو با ما ضمن تایید این شایعات گفت: من هم نمی‌دانم دقیقا چه اتفاقی درحال رخ دادن است. سال قبل هم همین اتفاقات افتاد و من رفتم با مدیران کارخانه مس صحبت کردم تا از این فاجعه جلوگیری کنم اما امسال دیگر نمی‌خواهم این کار را انجام دهم و اصطلاحا گردنم را مقابل کسانی که از ورزش چیزی نمی‌دانند کج کنم! وقتی کسانی برای تیم ما تصمیم می‌گیرند که اصلا ورزشی نیستند و موفقیت این تیم را نمی‌بینند؛ چه می‌شود گفت؟

رضایی ادامه داد: مثل اینکه مدیران شرط گذاشته‌اند که به شرط بومی بودن، تیم‌داری خواهند کرد. سال گذشته نیمی از تیم من بومی بود و نیم دیگر نه. اصلا لیگ برتر مگر جای بومی‌گرایی است؟ با تیم بومی می‌خواهند چه موفقیتی کسب کنند؟ مگر ظرفیت شهرستان رفسنجان چقدر است و چند بازیکن در سطح لیگ برتر دارد که حالا ما بخواهیم بومی‌گرایی کنیم. این‌ها اتفاقاتی است که قطعا به فوتسال زنان ضربه خواهد زد.

دیدگاه‌ها