کد خبر : 2058037 | 07 مرداد 1403 ساعت 13:59 | 42.9K بازدید | 20 دیدگاه

آرتتا وارد شد: گزینه محبوب بارسا در آرسنال

آرسنال به صورت جدی برای به خدمت گرفتن میکل مرینو وارد عمل شده است.

آرتتا وارد شد: گزینه محبوب بارسا در آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد خوب میکل مرینو در ترکیب رئال سوسیداد در رقابت‌های فصل گذشته لالیگا باعث شد که او به اردوی تیم ملی اسپانیا برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ دعوت شود و به یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم در این مسابقات که با قهرمانی تیم ملی کشورش به پایان رسید تبدیل شد.

عملکرد خوب و قابل تحسین او در این مسابقات توجه بسیاری از باشگاه بزرگ اروپایی را به خود جلب کرد و بارسلونا به عنوان مشتری اصلی او از سوی رسانه‌های اسپانیایی معرفی شده بود اما تمرکز اصلی مدیران این باشگاه روی جذب نیکو ویلیامز و دنی اولمو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو است.

این باشگاه در عین حال با مشکلات مالی بسیاری روبه‌رو است که کار انتقال تمام بازیکنان مد نظرش به این تیم برای فصل آینده را دشوار می‌کند و حالا فابریتزیو رومانو خبر داده است که آرسنال آماده است تا مذاکرات نهایی برای به خدمت گرفتن این بازیکن را با مدیران رئال سوسیداد انجام دهد.

تماس‌های مثبتی بین مدیران دو باشگاه برقرار شده و آرسنال در تلاش است که مبلغ مد نظر باشگاه رئال سوسیداد برای انتقال این بازیکن را تا حد ممکن کاهش دهد. میکل آرتتا علاقه زیادی به این بازیکن که هم وطن او هم به حساب می‌آید دارد و از مدیران آرسنال خواسته است که او را در سریع‌ترین زمان ممکن به خدمت بگیرند.

دیدگاه‌ها