کد خبر : 2058036 | 07 مرداد 1403 ساعت 13:57 | 7.4K بازدید | 33 دیدگاه

خوشحالم به یک تیم ریشه‌دار پیوستم

روانخواه: پیکان را به لیگ برمی‌گردانم

سرمربی جدید پیکان اعلام کرد که این تیم در فصل جدید لیگ دسته اول جواز حضور در لیگ برتر را به دست خواهد آورد.

روانخواه: پیکان را به لیگ برمی‌گردانم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام روز گذشته هیئت مدیره باشگاه پیکان رای به انتخاب امیدرضا روانخواه به عنوان سرمربی جدید این تیم داد و این سرمربی جوان هدایت خودروسازان را برعهده گرفت.

روانخواه پس از دریافت حکم سرمربیگری پیکان گفت: افتخار می‌کنم که هدایت تیم قدیمی و ریشه‌دار پیکان را برعهده گرفتم. امیدوارم بتوانم در این باشگاه موفق باشم و خانواده ایران‌خودرو را سربلند کنم. جا دارد از حمایت دکتر مددی، اعضای هیئت مدیره و همه دوستانم در باشگاه پیکان تقدیر و تشکر کنم. تلاش خواهم کرد بهترین عملکرد ممکن را به نمایش بگذارم.

او ادامه داد: پیکان به شکل ناباورانه‌ای به لیگ یک سقوط کرد اما چیزی از ارزش‌های نام و اعتبار این باشگاه کاسته نشده است. من در جایگاه سرمربی جدید تیم، این قول را می‌دهم همه تلاشم برای صعود به لیگ برتر و همچنین معرفی ستاره‌های جدید در لیست این تیم را به کار ببندم و پیکان را با حمایت مدیران، کارمندان و خانواده بزرگ ایرانخودرو لیگ برتری کنم.

سرمربی جدید پیکان همچنین گفت: ما تمرینات خودمان را به زودی آغاز می‌کنیم و تیم قدرتمندی تشکیل می‌دهیم تا مهیای حضور در لیگ یک شویم.

روانخواه در پایان افزود: صعود به لیگ برتر، یک پروژه است که نیاز به تلاش و حمایت دارد. این قول را به مدیران باشگاه هم دادم که با تمام وجود برای موفقیت بجنگم و با درخشش بازیکنان، فصل خوبی را در پیکان بسازیم.

دیدگاه‌ها