کد خبر : 2058033 | 07 مرداد 1403 ساعت 13:51 | 22.1K بازدید | 25 دیدگاه

فلسفه بارسا اصل اول است

به این بچه‌ها یاد می‌دهم بارسلونا یعنی چه!

جولیانو بلتی، مربی تیم جوانان بارسا، از مهم‌ترین هدفش حرف زد و گفت احترام به پیراهن بارسلونا را به شاگردانش یاد خواهد داد.

به این بچه‌ها یاد می‌دهم بارسلونا یعنی چه!

به گزارش "ورزش سه"، بلتی، زننده گل قهرمانی بارسا در فینال لیگ قهرمانان 2006، مدتی است مربی تیم جوانان بارسلونا شده است. او به رسانه‌های باشگاه توضیح داد که ایده‌اش به عنوان یک مربی چیست.

رافائل مارکز پس از استعفا از سرمربیگری تیم دوم، بارسلونا را ترک کرد تا به مکزیک برود. بعد از آن یکی از نام‌هایی که برای هدایت بارسا اتلتیک ذکر شد، جولیانو بلتی بود. کسی که در فینال 2006 لیگ قهرمانان گل دوم و پیروزی بخش بارسا را به آرسنال زد. با این حال بلتی مربی تیم دوم بارسا نشد و اکنون در تیم جوانان به کارش مشغول است.

بلتی افتخار می‌کند مربی جوانان بارسلونا شده است. بازیکن برزیلی سابق به سایت باشگاه گفت: «نکته اصلی این است که رشد و پیشرفت بازیکنان لاماسیا ادامه‌دار باشد. من به‌عنوان مربی ماموریت دارم به آنها یاد بدهم، چطور فوتبالی خوب بازی کنند و مهم‌تر اینکه با فلسفه بارسلونا بهتر آشنا شوند. من باید به این بچه‌ها یاد بدهم بارسلونا یعنی چه و بازی برای این پیراهن چه معنایی دارد.»

او اضافه کرد که برای او دنیای فوتبال بسیار رقابتی است و بنابراین، جوانان باید یاد بگیرند که با این شرایط زندگی کنند: «ما باید این ذهنیت را داشته باشیم که خوب بازی کنیم و روز به روز شرایط خودمان را بهتر کنیم. باید به عنوان یک تیم پیشرفت کنیم و تلاش کنیم فوتبال زیبایی را ارائه کنیم. در این باشگاه باید فوتبال خوبی بازی کنید و هر اتفاقی رخ بدهد، این اصل نباید فراموش شود.»

دیدگاه‌ها