کد خبر : 2058029 | 07 مرداد 1403 ساعت 13:35 | 16.1K بازدید | 12 دیدگاه

نوله منتظر است

آخرین رقص نادال: یک‌قدم تا دوئل بزرگ المپیک

قهرمان 14 دوره رولان گاروس در پاریس، امروز تاییدیه پزشکان را برای بازی برابر فوکسوویکس (15 به وقت تهران) گرفت تا به بازی برابر جوکوویچ نزدیک‌تر شود.

آخرین رقص نادال: یک‌قدم تا دوئل بزرگ المپیک

به گزارش "ورزش سه"، رافا نادال امروز بدون مشکل برابر مارتین فوچوویکس (رتبه 83 دنیا) بازی خواهد کرد. قهرمان 14 دوره رولان گاروس، در صورت پیروزی، در دور دوم با نواک جوکوویچ روبه‌رو می‌شود که بسیاری آن را آخرین رقص اعجوبه اسپانیایی می‌دانند. دیدار برابر صربینیتور که مدت‌هاست همه انتظارش را می‌کشند، بزرگترین جذابیت تنیس المپیک خواهد بود.

صبح امروز نادال زیر نظر داوید فرر و کارلوس مویا و دکتر آنخل رویز کوتورو، تمرین کرد و کمی بعد فرر به RTVE تأیید کرد: «بانداژ دست و پای نادال برای پیشگیری است. او مشکلی برای رقابت ندارد و پس از پایان بازی، وضعیت او را خواهیم دید. ما تصمیمات درستی را به عنوان یک تیم خواهیم گرفت تا مدال را به خانه بیاوریم.»

نادال دیروز در تنیس دوبل با کارلوس آلکاراس اولین بازی را برد و این زوج به دور دوم رسیدند. بانداژ نادال نگرانی‌ها در مورد وضعیت بدنی او را افزایش داده بود و اینکه بازی در تنیس انفرادی باعث شدت گرفتن مصدومیت و در نتیجه تضعیف تنیس دوبل اسپانیا شود اما در نهایت او امروز به میدان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها