کد خبر : 2058027 | 07 مرداد 1403 ساعت 13:37 | 30.4K بازدید | 83 دیدگاه

تنها حامی ما برند باشگاه و هواداران است؛

مربی پرسپولیس و کنایه به تیم‌های صنعتی و معدنی!

مربی تیم پرسپولیس می‌گوید برگزاری بازی‌های خانگی این تیم در استادیوم تختی ظلم آشکار به این باشگاه است.

مربی پرسپولیس و کنایه به تیم‌های صنعتی و معدنی!

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد خانبان مربی تیم پرسپولیس بعد از حضور در ساختمان باشگاه برای انجام امور مربوط به قرارداد، در گفت‌وگویی با خبرنگاران شرکت کرد و در ابتدا گفت: برای کارهای قراردادی و صحبت‌وهای نهایی آمدیم. صحبت‌های شفاهی انجام شده بود و برای طی پروتکل اداری آمدیم و تمدید قرارداد انجام شد.

او با اشاره به شروع تمرینات پرسپولیس اظهار داشت: تمرینات خوب است و پیش می‌رود. برخی بچه‌ها جدا شدند و بعضی نفرات آمدند و شرایط جدیدی است. در مجموع در مسیر صحیحی قرار داریم.

دستیار گاریدو در مورد اردوی خارجی سرخپوشان عنوان کرد: صحبت از ترکیه است و جزئیات را باشگاه اعلام خواهد کرد و احتمالا فردا عازم هستیم. امیدوار هستیم در هر چهار جام موفق عمل کنیم و جام کسب کنیم.

مربی پرسپولیس در خصوص برگزاری بازی‌های خانگی این تیم در استادیوم تختی توضیح داد: متاسفانه مشکلات زیرساختی از گذشته وجود داشته و به این سادگی برطرف نخواهد شد. نیاز به یک همت جمعی دارد و از بزرگترین مسئولان باید ورود کنند. ظلم به پرسپولیس است که با حداقل هوادار در استادیوم تختی بازی کنند. همانطور که آقای درویش گفتند، معدن و صنعت حامی پرسپولیس نیستند و تنها برند و هواداران باشگاه، حامی هستند.

دیدگاه‌ها