کد خبر : 2058022 | 07 مرداد 1403 ساعت 13:23 | 5K بازدید | 12 دیدگاه

لوان پولی: هواداران نساجی به حمایت از ما ادامه دهند

لوان پولی می‌گوید فصل خاص و فوق‌العاده‌ای را در نساجی پشت سر گذاشته‌ است.

لوان پولی: هواداران نساجی به حمایت از ما ادامه دهند

به گزارش "ورزش سه"، لوان پولی، دروازه‌بان برزیلی فصل گذشته در بقای نساجی نقش مهمی ایفا کرد و میان هواداران این تیم به محبوبیت رسید.

او در حاشیه اردوی ترکیه گفت: اول از همه سلام عرض می‌کنم خدمت هوادادان محترم نساجی. برای من حس بسیار زیبایی بود بعد از فصل گذشته دوباره امسال را در نساجی بمانم. فصل قبل بسیار خاص و زیبا برای من و خانواده‌ام بود که همراه نساجی داشتیم. بودن در نساجی و کار کردن با هم‌تیمی‌هایم و آقای الهامی و اشکان نامداری باعث پیشرفت من شد و برایم خاص بود.

لوان پولی ادامه داد: کاری که فصل قبل با نظم فنی داشتیم برایم بسیار خوشایند بود و امیدوارم این فصل با نساجی به اهداف‌مان دست پیدا کنیم با توجه به اینکه فصل خوبی با نساجی داشتم. از هواداران تشکر می‌کنم که با حمایت‌شان باعث شدند کار بزرگی انجام بدهیم و امیدوارم این فصل هم با حمایت‌شان به موفقیت دست پیدا کنیم.

2019349

او در مورد اردوی ترکیه گفت: بعد از تعطیلات لیگ این اردوی پیش فصل موقعیت خوبی برای بودن کنار هم‌تیمی‌هایم بود. امیدوارم این اردو عملکرد همه تیم را بهبود ببخشد.

او در پایان گفت: در آخر بازهم از هواداران یک تشکر خوب می‌کنم و امیدوارم در فصل پیش رو هم حمایت کنند و در بازی‌ها حضور داشته باشند تا کار بزرگی باهم انجام دهیم. از مالک باشگاه، آقای حدادیان تشکر می‌کنم که شرایط را فراهم کردند تا آمادگی قبل از فصل را در اردو پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها