کد خبر : 2058017 | 07 مرداد 1403 ساعت 13:05 | 20.7K بازدید | 22 دیدگاه

رونمایی از پیراهن دوم میلان: سفید و متفاوت (عکس)

باشگاه میلان از پیراهن دوم این تیم برای رقابت‌های فصل ۲۵-۲۰۲۴ رونمایی کرد.

رونمایی از پیراهن دوم میلان: سفید و متفاوت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فرصت زیادی تا شروع رقابت‌های فصل جدید سری آ ایتالیا باقی نمانده و بسیاری از باشگاه‌ها از پیراهن‌هایی که قرار است در رقابت‌های فصل آینده به تن داشته باشند رونمایی کرده‌اند و میلان هم پیش از این تصاویر پیراهن اولش برای فصل جدید را منتشر کرده بود.

صفحات رسمی این باشگاه در شبکه‌های اجتماعی حالا تصاویر مربوط به پیراهن دوم این تیم را که با همکاری شرکت پوما طراحی شده منتشر کرده‌اند. پیراهن دوم روسونری برای فصل آینده سفید رنگ و یقه‌دار است و از طراحی متفاوت اما بسیار جذابی برخوردار است که مورد توجه طرفداران این تیم قرار گرفته است.

2059460

در طراحی این پیراهن در قسمت یقه و سرآستین از دو رنگ مشکی و نارنجی استفاده شده که جلوه جذاب‌تری به پیراهن دوم این تیم برای فصل آینده داده است. پوما همچنین لوگوی خودش را روی آستین این پیراهن هم به کار برده تا این پیراهن در عین سادگی از نشانه‌های خاصی هم بهره ببرد.

بسیاری از هواداران میلان در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های مثبتی به طراحی پیراهن دوم تیم محبوب‌شان برای فصل آینده داشته و به ویژه از طراحی جذاب یقه این پیراهن ابراز رضایت کرده‌ و مدعی شده‌اند که ترجیح می‌دهند این پیراهن را در فصل آینده خریداری کنند.

2059461
2059462

دیدگاه‌ها