کد خبر : 2058016 | 07 مرداد 1403 ساعت 13:03 | 14.3K بازدید | 37 دیدگاه

کارول بیشتر اذیتم کرد

سخت‌ترین چالش من جلوی مسی و رونالدو نبود!

آسمیر بگوویچ، دروازه‌بانی که بیش از 250 بازی در لیگ برتر انگلیس انجام داد، بالاتر از مسی و رونالدو، از اندی کارول به عنوان دشوارترین چالش خود نام برد.

سخت‌ترین چالش من جلوی مسی و رونالدو نبود!

به گزارش "ورزش سه"، بگوویچ علاوه بر بازی برای تیم‌هایی مانند چلسی، استوک، بورنموث و اورتون در لیگ برتر، در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا نیز حضور داشت و برای آث میلان و قره باغ بازی کرد. در آن زمان او با لیونل مسی، کریستیانو رونالدو، لوئیس سوارز و بسیاری دیگر از مهاجمان بزرگ روبه‌رو شد.

با این وجود، بگوویچ می‌گوید که مواجهه با کارول برای او سخت‌ترین بود. کارول که اکنون برای آمیان در دسته دوم فرانسه بازی می‌کند، بین سال‌های 2011 تا 2012 در 58 بازی برای لیورپول 11 گل به ثمر رساند و با مبلغ 41 میلیون یورو از نیوکسل یونایتد آمده بود.

بگوویچ 37 ساله که پس از حضور در چمپیونشیپ با کوئینزپارک رنجرز، اکنون بازیکن آزاد است، وقتی در مصاحبه با تاک اسپورت از او در مورد سخت‌ترین حریفش سوال شد، پاسخ جالبی داد: «شما مظنونین همیشگی را دارید، مسی، رونالدو و مهاجمان بزرگی که در لیگ برتر حضور داشتند. من مقابل برخی از بهترین مهاجمان تاریخ لیگ برتر بازی کرده‌ام، برابر فرناندو تورس، سرخیو آگوئرو، لوئیس سوارز و ... آن دسته از بازیکنانی که می‌توانند هر کاری جلوی دروازه انجام دهند اما در واقع از نقطه نظر فیزیکی، امثال اندی کارول همیشه دشوارترین هستند. به‌خصوص وقتی یک توپ بلند می‌آید و شما با آنها وارد چالش می‌شوید. مهم نیست که چقدر پرش می‌کنید و اینکه دستتان تا کجا می‌رسد. به این دلیل بازی برابر اندی کارول همیشه برایم دشوارترین بود.»

دیدگاه‌ها