کد خبر : 2058012 | 07 مرداد 1403 ساعت 12:55 | 27.6K بازدید | 31 دیدگاه

هدف اصلی ستاره رئال: باید فیکس باشم

ادواردو کاماوینگا مصمم است که به بازیکن ثابت ترکیب رئال مادرید در فصل آینده تبدیل شود.

هدف اصلی ستاره رئال: باید فیکس باشم

به گزارش "ورزش سه"، کاماوینگا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال ۲۰۲۱ از رن به رئال مادرید پیوست و خیلی زود توانست خودش را در ترکیب این تیم ثابت کند و به یکی از مهره‌های محبوب کارلو آنچلوتی تبدیل شد که از او در پست‌های مختلفی در طول چند فصل اخیر استفاده کرده است.

انعطاف‌پذیری بالا و توانایی این بازیکن برای حضور در پست‌های مختلف از خط میانی تا خط دفاعی باعث شده است که سرمربی ایتالیایی رئال در هنگام مصدومیت بسیاری از بازیکنان از او به عنوان جانشین استفاده کند اما همچنان بسیاری او را در میان بازیکنان اصلی رئال به حساب نمی‌آورند و نیمکت‌نشینی گاه و بی‌گاهش باعث شده است که جایگاه ثابتی در ترکیب این تیم نداشته باشد.

حالا رلوو مدعی شده است که کاماوینگا به صورت جدی در تلاش است تا این شرایط را در فصل آینده تغییر دهد و به بازیکنی ثابت در ترکیب رئال تحت هدایت آنچلوتی تبدیل شود. این بازیکن فرانسوی قرار است زودتر از موعد از تعطیلاتش به مادرید برگردد و تمریناتش را از سر بگیرد.

او امیدوار است که بتواند با شرایط فیزیکی خوب و درخشان و ارائه یک عملکرد قابل قبول جایش را در ترکیب اصلی رئال تثبیت کند و تمام تلاشش را برای رسیدن به این هدف به کار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها