کد خبر : 2058011 | 07 مرداد 1403 ساعت 12:51 | 15.7K بازدید | 9 دیدگاه

شمشیرباز گرجستانی داوری را مقصر حذفش می‌داند

هموطن گولسیانی: المپیک از ورزش متنفرم کرد

ساندرو بازادزه گرجستانی پس از شکست در دومین مرحله از مسابقات المپیک نسبت به شرایط این تورنمنت هرگز خوش‌بین نیست.

هموطن گولسیانی: المپیک از ورزش متنفرم کرد

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته در رشته شمشیربازی المپیک پاریس 2024، در بخش سابر، ابتدا گیبران زئآ مکزیکی موفق شد محمد فتوحی نماینده کشورمان را با نتیجه 15-13 شکست دهد ولی پس از آن مقابل ساندرو بازادزه گرجستانی متحمل شکست شد که البته نماینده کشور گرجستان که رنک دوم سابر جهان است، برابر محمد عامر مصری با نتیجه 15-14 شکست خورد و حذف شد.

این نتیجه در شرایطی ثبت شد که او این نتیجه را ناعادلانه می‌دانست و عقیده داشت داور 5 امتیاز را اشتباه صادر کرده و این یک قضاوت شرم‌آور برای داوران المپیکی بوده اما موج این اعتراضات به شبکه‌های مجازی رسید و مردم گرجستان نیز شب گذشته به حمایت از ورزشکار خود پرداختند.

ساندرو که حمایت فوق‌العاده هموطنانش را مشاهده کرد با انتشار پستی خاص از آنها تشکر کرد و مجددا به نتیجه به دست آمده اعتراض کرد. او در این پست نوشت: آنچه رخ داد یک دژاوو بود. من مطمئن بودم اگر داورها عادل باشند مدال می‌گیرم اما اینطور نشد.

از اینکه شما همیشه کنار من بودید، خوشحال هستم اما می‌خواهم شماها در خواندن این متن هم کنار من باشید. می‌دانستم که داوران می‌خواهند تمرکز ما را به‌هم بریزند و واضح است که شرایط المپیک هر سال بدتر از قبل می‌شود. در این مسابقات هرج و مرج وحشتناکی وجود دارد و اکنون منی که نیمی از عمرم ورزشکار بودم، از ورزش متنفر شده‌ام. تمام دنیا همیشه به گرجستانی‌ها حسادت کردند و من کشورم را دوست دارم چون با شماها در مقابل تمام دنیا قرار خواهم گرفت. من از احساساتم دروغ نمی‌گویم چون 2 فرزند دارم و نمی‌خواهم یک پدر دروغگو برای فرزندانم باشم. برای تمام ورزشکاران گرجی حاضر در پاریس آرزوی موفقیت می‌کنم.

دیدگاه‌ها