کد خبر : 2058006 | 07 مرداد 1403 ساعت 12:37 | 57K بازدید | 113 دیدگاه

ادعای لوپاریزین

حمله نهایی پاریس: بارسلونا تسلیم شد!

در فرانسه ادعا شده است که بعد از پیشنهاد بالای پی اس جی به نیکو ویلیامز، بارسلونا تا حد زیادی از جذب ستاره بیلبائو ناامید شده است.

حمله نهایی پاریس: بارسلونا تسلیم شد!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در ساعات اخیر مذاکرات خود برای جذب نیکو ویلیامز را جدی‌تر کرده است. وینگر 22 ساله اتلتیک مورد علاقه مدیریت ورزشی پاریس به ریاست لوئیس کامپوس و همچنین لوئیس انریکه است. مردی که نیکو را از زمان مربیگری تیم ملی اسپانیا به خوبی می‌شناسد.

تیم پاریسی که به‌ویژه پس از جدایی کیلیان امباپه، نام‌های مختلفی را برای تقویت خط حمله خود در نظر دارد، نیکو ویلیامز را بازیکنی ایده‌آل برای پروژه جدید خود می‌داند. بازیکن جوان اتلتیک که به تازگی قهرمان اروپا شده، به‌عنوان شروع کننده بلامنازع، تمام شرایط لازم برای درخشش در یک تیم جوان و پروژه‌ای را دارد که در آن او مردی کلیدی خواهد بود.

پاری سن ژرمن از رقیب مستقیم خود آگاه است، زیرا بارسلونا یک گزینه قوی برای جذب نیکو ویلیامز است، اما در پاریس آنها به توافق و نهایی کردن قرارداد با ملی پوش اسپانیایی اعتماد دارند. برای پی اس جی پرداخت بند فسخ 58 میلیون یورویی این بازیکن به راحتی مقدور است به‌خصوص پس از جدایی کیلیان امباپه که باعث شد پاریس 200 میلیون یورو پس‌انداز کند.

لوپاریزین در این رابطه نوشت که از دیروز و با مطرح شدن مذاکرات پی اس جی با ایجنت نیکو، بارسلونا در حال تسلیم شدن است و حالا اولویت فلیک، دنی اولمو شده است. موردی که می‌تواند به PSG کمک کند تا به بستن قرارداد با نیکو ویلیامز نزدیک‌تر شود. بازیکنی که در حال حاضر در تعطیلات است و البته حرف آخر را در مورد آینده‌اش خواهد زد. پی اس جی اکنون امیدوارانه منتظر تصمیم نهایی نیکو است.

دیدگاه‌ها