کد خبر : 2058005 | 07 مرداد 1403 ساعت 12:34 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

یک جوان استاد بازگشت‌ها در لیگ برتر (عکس)

سعید کشاورزی از مربیان جوان و با دانش فوتسال ایران، رکورد شگفت‌انگیزی را به نام خود ثبت کرده که طی آن در بیست مسابقه موفق کامبک شده و سلطان بازگشت‌ها لقب گرفته است.

یک جوان استاد بازگشت‌ها در لیگ برتر (عکس)

به گزارش "ورزش سه،" پیروزی و ریمونتادا فصل تا به این لحظه به سعید کشاورزی و باشگاه کراپ الوند تعلق گرفته است. آن‌ها در دیدار گذشته پس از دریافت دو گل، بلافاصله با یک تایم استراحت از سوی مربی جوان و انقلاب‌گرای تاکتیکی‌شان، به مسابقه بازگشتند و در همان نیمه نخست کار را به تساوی کشیدند. آن‌ها در بیست دقیقه دوم، نسخه میزبان را پیچیدند و گل پیروزی‌بخش را به ثمر رساندند تا در کنار تصاحب این سه امتیاز، سعید کشاورزی بیستمین کامبک دوران مربیگری‌اش را هم رقم بزند. او در هر شرایطی مطمئن خواهد شد که بازیکنانش تا پایان به مبارزه ادامه می‌دهند و در عین حال بهترین تعادل ممکن را بین حمله و دفاع برقرار می‌کنند.

2059444
سعید کشاورزی و شهرداری ساوه، فصل گذشته در حالی از میزبان قدرتمند خود مس سونگون ورزقان با نتیجه دو بر صفر عقب افتاده بودند، که در نهایت بازی با تساوی دو بر دو به پایان رساندند.

کشاورزی دومین سال مربیگری در لیگ برتر را تجربه می‌کند. او فصل گذشته با تیم شگفت‌انگیز شهرداری ساوه که با قهرمانی در لیگ دسته اول (تنها دستاورد تاریخ تیم ساوجی) به لیگ برتر راه یافتند و در همان سال نخست با نتایجی خیره کننده، شگفتی‌ساز لقب گرفتند. عملکرد این مربیان جوان و باهوش، مدیران کراپ را مُجاب کرد تا به وی برای فصل جدید اعتماد کنند.

2059445
تیم شهرداری ساوه، فصل گذشته با رهبری سعید کشاورزی در هر دو دیدار رفت و برگشت، نتیجه دو بر صفر شکست خورده را به مساوی کشید.

کامبک‌های سعید کشاورزی و تیم‌هایش در لیگ دسته اول و لیگ برتر برابر شده است. شهرداری ساوه تحت هدایت او در دومین سطح باشگاهی ایران بازگشت‌های فراموش نشدنی را داشت. محض نمونه آن‌ها در مصاف با تیم بارمان خمینی شهر با سه گل عقب افتادند و در نهایت بازی را به تساوی رساندند. نقطه عطف و پُر رنگ ریمونتادا کشاورزی با شهرداری ساوه، پیروزی برابر کراپ، تساوی مقابل مس سونگون، برابر کردن امتیازات در رویارویی با گهرزمین در شش ثانیه پایانی خواهد بود.

2059446
کشاورزی فصل گذشته تیم کراپ الوند (تیم فعلی‌اش) را دبل کرد و این موفقیت باعث شد تا برای فصل جدید سکان آن‌ها را دست بگیرد. جالب است که اولین کامبک مربی جوان در لیگ برتر برابر همین کراپ رقم خورد. آن‌ها بازی دو بر یک باخته را سه بر دو پیروز شدند.

این مربی حالا از منابع افزایش یافته در کراپ الوند بهره برده است و از آن‌ها به خوبی استفاده کرده. (تا به نشر این مقاله اینگونه بوده). او با تمرکز در کار خود جایگاهی برای کراپ ایجاد کرده و رویکرد بی‌باکانه‌اش می‌تواند فصل را برای باشگاه الوندی تاریخی کند. در حالی که کل مجموعه پشت چشم‌انداز مربی پرشور خود است.

دیدگاه‌ها