کد خبر : 2058003 | 07 مرداد 1403 ساعت 12:24 | 7K بازدید | 9 دیدگاه

اعتراف مارسکا: می‌دانم که باید نتیجه بگیرم

انزو مارسکا می‌گوید از اهمیت نتیجه در فوتبال مطلع است اما اطمینان دارد که بازیکنانش پیشرفت خواهند کرد.

اعتراف مارسکا: می‌دانم که باید نتیجه بگیرم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی هم در بین تیم‌های قرار دارد که برای برگزاری تور پیش فصل راهی کشور آمریکا شده و شب گذشته در دیدار دوستانه مقابل سلتیک به میدان رفت و با نتیجه پر گل ۱-۴ برابر این تیم شکست سنگینی خورد تا فشارهای روی انزو مارسکا بیش از پیش افزایش پیدا کند.

مارسکا که به تازگی به‌عنوان جانشین مائوریسیو پوچتینو هدایت چلسی را بر عهده گرفته چند روز قبل هم روبه‌روی رکسام به میدان رفته بود که آن بازی با تساوی ۲-۲ به پایان رسید و حالا شکست سنگین برابر سلتیک باعث نگرانی بسیاری از هواداران این تیم از شرایط آبی‌های لندن در فصل آینده شده است.

سرمربی جدید چلسی پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «همان‌طور که  پیش از این هم گفته بودیم نتیجه همیشه مهم است. ما نیاز داریم که این بازی را به صورت کلی تحلیل کنیم. فکر می‌کنم که تیم ما در زمان تصاحب توپ ۱۰ برابر بهتر از بازی برابر رکسام بود و این نکته مهمی است چون ما توانستیم تعداد موقعیت‌هایی که در نیمه اول و دوم خلق کردیم را ببینیم.

اما تردیدی در این نیست که باید روی بهبود شرایط و پیشرفت عملکرد بازیکنان در زمان از دست دادن توپ کار کنیم. می‌شد دید که گاهی وقتی نیاز داشتیم پاس‌های کوتاه ارسال کنیم به شدت دچار مشکل می‌شدیم. این بخشی از روند پیشرفت تیم است. ما نیاز داریم که در زمان عدم تصاحب توپ پیشرفت کنیم.

2051972

مشخص است که بازیکنان هنوز گاهی در انجام بعضی از حرکات با یا بدون توپ آشفته هستند. از نظر من چنین اتفاقاتی در این مقطع کاملا طبیعی است. ما در تلاش هستیم که کاری جدید انجام دهیم اما هر بازی و پس از هر تمرین قرار است بهتر باشیم و به زودی آماده رقابت خواهیم بود.

نتیجه همیشه مهم است اما ما در این لحظه نیاز داریم که شرایط را مورد قضاوت قرار دهیم و مسائل مختلفی را تحلیل کنیم. من هرگز به این فکر نکردم که قرار است در اولین بازی رسمی همه چیز خوب باشد و می‌دانستم که شرایط سختی در پیش داریم. ما توانستیم با توپ موقعیت‌هایی را خلق کنیم و شاید بدون توپ فرصت زیادی به حریف دادیم اما از این نظر پیشرفت خواهیم کرد.»

دیدگاه‌ها