کد خبر : 2058002 | 07 مرداد 1403 ساعت 12:26 | 38.4K بازدید | 31 دیدگاه

تمدید با کارواخال و مندی

چپ و راست رئال مادرید بیمه شد

رئال مادرید در حال نهایی کردن تمدید قرارداد با دو مدافع راست و چپ خود است تا حداقل برای آینده نزدیک از این بابت نگرانی نداشته باشد.

چپ و راست رئال مادرید بیمه شد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید قصد دارد در روزهای آتی قرارداد کارواخال و مندی که در سال 2025 به پایان می‌رسد، را تمدید کند. به تعویق افتادن انتقال آلفونسو دیویس باعث شد تا روند تمدید با فرلاند مندی سرعت بگیرد و ستاره فرانسوی راضی به ادامه کار در رئال شود. بازیکنی که با مطرح شدن شایعات جذب دیویس قصد جدایی داشت.

وقتی فصل موفق 24-2023 تمام شد، رئال نقشه راه خود برای بیمه کردن دفاع چپ و راست را مشخص کرد. بر اساس گزارش آاس، قرار است در روزهای آتی، با کارواخال و مندی به عنوان مدافعان راست و چپ تمدید شود و در عوض انتقال دیویس تا سال 2025 متوقف خواهد شد.

هم مندی و هم کارواخال فقط یک فصل دیگر قرارداد دارند در حالی که نقش آنها در موفقیت‌های فصل گذشته غیر قابل انکار بود. با کارواخال طبق قانون رئال مربوط به بازیکنان بالای 30 سال، یک ساله تمدید می‌شود و با مندی با اینکه 29 ساله است نیز تمدید یک ساله خواهد بود. کارلو آنچلوتی مندی را بهترین مدافع چپ دنیا می‌داند و به‌خصوص بعد از منتفی شدن انتقال لنی یورو، تمدید با او در اولویت قرار گرفت.

تمدید با کارواخال و مندی تا 2026 به رئال مادرید حداقل برای دو سال حاشیه امنیت خوبی خواهد داد.

دیدگاه‌ها