کد خبر : 2057997 | 07 مرداد 1403 ساعت 12:08 | 27.4K بازدید | 17 دیدگاه

رئال منتظر خبر ستاره مصدوم: بازیکن بخریم یا نه!

مدیران رئال مادرید منتظر مشخص شدن وضعیت داوید آلابا برای خرید مدافع میانی در پنجره تابستانی هستند.

رئال منتظر خبر ستاره مصدوم: بازیکن بخریم یا نه!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فصل گذشته با معضل جدی مصدومیت بازیکنانش از ناحیه رباط صلیبی روبه‌رو بود و ادر میلیتائو و تیبو کورتوا و داوید آلابا بیشتر دیدارهای فصل قبل را به همین دلیل از دست دادند و ستاره اتریشی هنوز هم درگیر روند درمانش برای بازگشت به میادین است.

شاگردان کارلو آنچلوتی در فصل آینده با  تقویم بسیار پرفشاری روبه‌رو هستند و به همین دلیل مدیران این باشگاه قصد دارند که این تیم را تقویت کنند. برنامه آنها برای خرید یک مدافع میانی جوان با انتقال لنی یورو به منچستریونایتد با بن بست مواجه شد و حالا آنها منتظر مشخص شدن وضعیت آلابا خواهند ماند.

روزنامه مارکا مدعی شده است که مدیران رئال مادرید منتظر نظر نهایی پزشکان روی شرایط این بازیکن تا پایان ماه آگوست (اواسط شهریور) خواهند ماند و در آن زمان تصمیم نهایی برای به خدمت گرفتن یک مدافع میانی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی یا عدم نیاز به انجام این خرید را اتخاذ خواهند کرد.

در صورتی که واکنش آلابا به روند درمان و نظر پزشکان درباره شرایط او مثبت باشد و این احتمال وجود داشته باشد که او بتواند تا ماه اکتبر یا نوامبر بار دیگر شرایط حضور در میدان و ترکیب رئال را پیدا کند، مدیران این باشگاه اقدامی برای خرید مدافع میانی جدید در این تابستان نخواهند داشت اما در غیر این صورت گزینه‌هایی را مدنظر خواهد داشت.

دیدگاه‌ها