کد خبر : 2057995 | 07 مرداد 1403 ساعت 12:01 | 46K بازدید | 156 دیدگاه

لوگوی قهرمانی، به‌زودی...

استوری تراکتور با بارسا، بایرن، پی اس جی!

باشگاه تراکتور در فصل جدید لیگ برتر با یک آپدیت جدید به میدان خواهد رفت.

استوری تراکتور با بارسا، بایرن، پی اس جی!

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور بعد از پایان پر فراز و نشیب در فصل گذشته لیگ برتر، ورود قدرتمندانه‌ای به بازار نقل و انتقالات داشت. این باشگاه دست روی ستاره‌های بزرگ و گران‌قیمتی گذاشت و پیشنهاداتی به آنها داد که رد شدنی نبود. کار سرخ پوشان آذربایجان در مارکت هنوز به پایان نرسیده و آنها همچنان در صدد جذب ستاره‌های دیگری هستند که ورژن نهایی‌شان را مخوف‌تر و مدعی‌تر از همیشه خواهد کرد.

آنها علاوه بر اسکوادی که حسابی آپدیت شده، قرار است با یک تغییر مهم دیگر پای به لیگ برتر 04-1403 بگذارند؛ لوگوی باشگاه تراکتور طبق اعلام رسانه رسمی این باشگاه برای فصل جدید دچار تغییرات مهمی خواهد شد و ورژن جدید آن طی روزهای آتی رسما رونمایی می‌شود.

2059428

باشگاه تراکتور به عنوان یکی از پرهوادارترین تیم‌های ایران و آسیا در سال 1970 تاسیس شد. لوگوی این باشگاه مانند تمام باشگاه‌های بزرگ در گذر زمان آپدیت‌هایی به خود دیده که شاید مهم‌ترین آن بعد از خصوصی سازی بود.

حالا دومین آپدیت لوگو را در تراکتور خصوصی خواهیم دید؛ تغییری که رسانه این باشگاه جزئیات اولیه آن را در قالب یک عکس منتشر کرده و از عبارت به زودی برایش استفاده کرد. شاید همین لوگو در پایان فصل به ماندگارترین لوگوی تراکتوری‌ها تبدیل شود؛ چرا که آنها با تیم جدیدشان بیش از همیشه به فتح لیگ برتر امیدوار هستند و چه بسا با همین لوگوی جدید روی پیراهن شان جام را بالای سر ببرند.

دیدگاه‌ها