کد خبر : 2057982 | 07 مرداد 1403 ساعت 11:05 | 33.2K بازدید | 10 دیدگاه

حرف‌های غافلگیرکننده خبرنگار فرانسوی علیه بسکتبالیست‌های آمریکا

حمله به تیم رویایی: پرمدعا و دماغ بالا هستید!

نلسون مونفور، خبرنگار فرانسوی، به شدت از حضور ورزشکاران میلیاردر در المپیک ۲۰۲۴ پاریس انتقاد کرد.

حمله به تیم رویایی: پرمدعا و دماغ بالا هستید!

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات المپیک ۲۰۲۴ به میزبانی شهر پاریس در حال برگزاری است و حواشی خاص خودش را دارد. مونفور شنبه شب به یک برنامه زنده در شبکه پنج فرانسه دعوت شد و اظهارات تندی را علیه بعضی از حاضران در این رقابت‌ها مطرح کرد.

او در این برنامه به صراحت گفت: «من اصلا طرفدار حضور این ورزشکاران میلیاردر نیستم که آمده‌اند تا در مسابقات المپیک حضور داشته باشند.» جالب است بدانید که لبرون جیمز در واقع تنها ورزشکار میلیاردری است که در پاریس حضور پیدا کرده است.

این خبرنگار ۷۱ ساله در ادامه با انتقاد از تیم ملی بسکتبال آمریکا اظهار داشت: «استفاده از کلمه تیم رویایی برای این تیم بسیار پرمدعا است. باعث تاسف است که این تیم در دهکده المپیک حضور پیدا نکرده است.»

تیم ملی بسکتبال آمریکا بین شهر لیل که محل برگزاری مسابقات است و شهر لووالوآ که محل اقامت آنهاست در حال رفت و آمد است. مونفور با اشاره به این موضوع اضافه کرد: «این ورزشکاران در واقع افرادی هستند که تصمیم گرفته‎‌اند در هتل‌های چهار یا پنج ستاره حضور داشته باشند.»

این اظهارات و انتقادها در حالی مطرح شده است که تیم ملی بسکتبال فرانسه هم اقدام مشابه تیم ملی آمریکا انجام داده و سرمربی این تیم از اینکه تیمش دور از دهکده مسابقات است ابراز رضایت کرده و مدعی شده است که این کار به آنها اجازه داده است که بتوانند به خوبی از امکانات تمرین استفاده کنند.

دیدگاه‌ها