کد خبر : 2057975 | 07 مرداد 1403 ساعت 10:51 | 29.8K بازدید | 49 دیدگاه

بدشانسی بزرگ یونایتد: ستاره جدید مصدوم شد

لنی یورو در جریان دیدار منچستریونایتد برابر آرسنال مصدوم شد و این اتفاق باعث نگرانی هواداران این تیم شده است.

بدشانسی بزرگ یونایتد: ستاره جدید مصدوم شد

به گزارش "ورزش سه"، یورو یکی از جذاب‌ترین مدافعان جوان حال حاضر فوتبال اروپاست که چند باشگاه بزرگ به دنبال جذب او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بودند و در حالی که بسیاری انتظار داشتند که او به زودی به رئال مادرید ملحق شود، این بازیکن در نهایت راهی منچستریونایتد شد تا فصل آینده در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به میدان برود.

اریک تن‌هاخ تصمیم گرفت که از این بازیکن در بازی دوستانه شب گذشته برابر آرسنال که در طول پیش فصل این تیم در آمریکا برگزار شد در ترکیب اصلی استفاده کند اما حضور او در میدان خیلی طول نکشید و این مدافع در فاصله ۱۰ دقیقه تا پایان نیمه اول به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد.

این اتفاق در حالی رخ داد که پیش از او هم راسموس هویلند که تک گل یونایتد در این بازی که با شکست ۱-۲ این تیم همراه بود را به ثمر رساند به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرده بود و او دومین مصدوم شیاطین سرخ در این بازی به حساب می‌آمد که باعث نگرانی هواداران این تیم هم شد.

تن‌هاخ پس از پایان این بازی اعلام کرد که هنوز برای پیش‌بینی شرایط یورو زود است و باید حداقل ۲۴ ساعت صبر کرد تا شرایط این بازیکن و شدت مصدومیت او مشخص شود اما انتقادها از تعدد مصدومیت‌های بازیکنان یونایتد که فصل گذشته هم به معضلی اساسی برای این تیم تبدیل شده بود بار دیگر اوج گرفته است.

دیدگاه‌ها