کد خبر : 2057963 | 07 مرداد 1403 ساعت 10:05 | 7.7K بازدید | 1 دیدگاه

عادل و‌ معرفی چهار رقیب ایران در راه فتح آسیا

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: نمی‌توان مسابقات قهرمانی آسیا را پیش‌بینی کرد.

عادل و‌ معرفی چهار رقیب ایران در راه فتح آسیا

به گزارش "ورزش سه"، عادل غلامی سرمربی تیم ملی والیبال زیر 18 سال پسر ایران پیش از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: امروز با تیم لبنان مسابقه خواهیم داد و اولین دیدار ایران در مسابقات قهرمانی آسیا است. پس از آن به مصاف فیلیپین و در ادامه به مصاف چین خواهیم رفت و مرحله مقدماتی پس از انجام سه دیدار به پایان خواهد رسید.

وی ادامه داد: در مدت زمان حضور در مسابقات مرحله مقدماتی، تمرینات توپی و وزنه خواهیم داشت. دو تیم از هر گروه به مرحله دوم صعود خواهند کرد و در نهایت دو تیم از منتخبین گروه A و C (گروهی که ایران در آن قرار دارد) و دو تیم از منتخبین گروه B و D به نیمه نهایی راه خواهند یافت.

غلامی در خصوص پیش‌بینی مسابقات عنوان کرد: نمی‌توان این مسابقات را پیش‌بینی کرد اما رقبای سنتی این رده چین، کره، ژاپن و هند هستند و پاکستان هم امسال با تیمی بهتر از سال‌های گذشته در مسابقات شرکت کرده است. باید پله به پله و بازی به بازی جلو رویم تا ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: گروهمان در مرحله مقدماتی سخت نیست و در مرحله دوم هم خیلی در گروه سختی قرار نمی‌گیریم. اما با توجه به حضور کره و ژاپن در دیگر گروه مرحله دوم مسلما در نیمه نهایی در صورت صعود با حریفان سختی روبه‌رو خواهیم شد.

دیدگاه‌ها