کد خبر : 2057960 | 07 مرداد 1403 ساعت 09:50 | 14.1K بازدید | 30 دیدگاه

آرتتا: پیروزی برابر یونایتد اهمیتی ندارد

میکل آرتتا می‌گوید که کسب پیروزی در دیدارهای دوستانه پیش فصل مهم نیست و باید برای رقابت اصلی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آماده شد.

آرتتا: پیروزی برابر یونایتد اهمیتی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال نیمه شب گذشته به وقت ایران در دیداری دوستانه در تور پیش فصل این تیم که در کشور آمریکا برگزار می‌شود روبروی منچستریونایتد به میدان رفت و موفق شد این حریف قدیمی را با نتیجه ۱-۲ و با گل دیرهنگام گابریل مارتینلی از سر راه بردارد تا یک برد دلچسب را به دست آورده باشد.

آرتتا پس از پایان این بازی در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

گل دیرهنگام مارتینلی: این ذهنیتی است که در تیم و بازیکنان جریان دارد. او با یک جلسه حضور در تمرینات وارد زمین شد و در چنین سطحی بازی کرد. این یعنی که او به اینجا نیامده است تا آماده شود. او پیش از این هم آماده بوده است و من عاشق چنین شرایطی هستم.

گابریل ژسوس: شرایط او خیلی خوب به نظر می‌رسد. سعی کرده است که موارد بسیاری را در طول تابستان تغییر دهد و در بهترین شرایط قدم به تمرینات ما گذاشت. وقتی چنین پایه‌ای داشته باشید، می‌توانید یک بازیکن درجه یک بسازید. باید از خودش بپرسید که چه چیزهایی را تغییر داده است. می‌توان این تغییر را در نوع نگاه و ریتم بازی و درخشش او دید. او چیزی برای اثبات دارد که اتفاق خوبی است.

فوتبال در آمریکا: آنها حالا زیرساخت‌های باورنکردنی دارند و می‌توانند به یکی از مدعیان اصلی در فوتبال تبدیل شوند.

پیام به بازیکنان آرسنال در پیش فصل: همه این دیدارها آزمایشی است. هیچ سه امتیازی در کار نیست و اهمیتی ندارد اما موارد بسیاری هست که باید آن را به اثبات رساند. فکر می‌کنم که یونایتد هم چنین نظری داشته باشد. اگر می‌خواهیم برای روزهای سختی که در لیگ و لیگ قهرمانان در پیش داریم آماده شویم باید خودمان را ثابت کنیم.

آمادگی تیم: موارد مختلفی وجود دارد که همچنان باید در آنها پیشرفت کنیم. ما در حال حاضر پیش زمینه بسیار خوبی داریم. اشتیاق بازیکنان برای رقابت کردن و پیروزی به خوبی در تیم مشهود است. ما می‌خواهیم این اشتیاق را در چند هفته آخر به اوجش برسانیم.

دیدگاه‌ها