کد خبر : 2057957 | 07 مرداد 1403 ساعت 09:40 | 5.7K بازدید | 8 دیدگاه

خشم هواداران لخ پوزنان از مارسینیاک

یاران قلی‌زاده قربانی تصمیم داور مشهور

لخ پوزنان در بازی مقابل ویدزف ووچ قربانی خطای داوری ویدیویی شد.

یاران قلی‌زاده قربانی تصمیم داور مشهور

به گزارش "ورزش سه"، لخ پوزنان در بازی خارج از خانه مقابل ویدزف ووچ در هفته دوم لیگ لهستان با نتیجه ۲-۱ شکست خورد. این تیم در دقیقه ۷۹ به گل تساوی دست یافت، اما پس از بررسی VAR، این گل مردود اعلام شد. داوران اعلام کردند که موقعیت آفساید بوده است، اما نحوه رسم خط آفساید بسیار مورد سوال قرار گرفت و این تصمیم جنجال زیادی به پا کرد.

لخ پوزنان در هفته دوم لیگ لهستان به مصاف ویدزف ووچ رفت. میزبان با گل‌های یاکوب سیپچ و فران آلوارز در همان دقایق ابتدایی دو بر صفر پیش افتاد. لخ پوزنان تنها در دقایق پایانی نیمه اول توسط میکائیل ایشاک یکی از گل‌ها را جبران کرد.

2059363
نحوه خط کشی برای آفساید اعلام کردن این صحنه مورد تمسخر قرار گرفته است

در نیمه دوم، تیم لخ پوزنان تلاش زیادی برای گل تساوی کرد و در دقیقه ۷۹ به نظر می‌رسید که به هدف خود رسیده است. دینو هوتیچ که ۱۵ دقیقه قبل وارد زمین شده بود، گل تساوی را به ثمر رساند، اما پس از بررسی VAR، این گل به دلیل آفساید میکائیل ایشاک مردود اعلام شد. با این حال، بسیاری معتقدند که این تصمیم درست نبوده و ایشاک در موقعیت آفساید قرار نداشته است.

2059362

در شبکه‌های اجتماعی، هواداران لخ پوزنان با عصبانیت نسبت به این تصمیم واکنش نشان دادند و آن را تقلب آشکار و رسوایی خواندند.

لخ پوزنان پس از دو بازی در لیگ لهستان، ۳ امتیاز کسب کرده است. این تیم در بازی بعدی خود در ورزشگاه خانگی میزبان لخیا گدانسک خواهد بود.

2059360

دیدگاه‌ها