کد خبر : 2057956 | 07 مرداد 1403 ساعت 09:41 | 26.8K بازدید | 103 دیدگاه

خوشحالی فونسکا: تیم من بردن سیتی را بلد است

پائولو فونسکا از این که تیمش در دیدار دوستانه شب گذشته موفق شد منچسترسیتی را شکست دهد خوشحال به نظر می‌رسد.

خوشحالی فونسکا: تیم من بردن سیتی را بلد است

به گزارش "ورزش سه"، میلان بامداد یکشنبه به وقت ایران در دیداری دوستانه در طول پیش فصل این تیم که در کشور آمریکا در حال برگزاری است مقابل منچسترسیتی به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۲-۳ برابر شاگردان پپ گواردیولا به پیروزی برسد که برد شیرینی برای این تیم به حساب می‌آید.

فونسکا پس از پایان این بازی در نشست خبری حاضر شد و به چند سوال خبرنگاران پاسخ داد. او درباره وضعیت و ترکیب تیمش در این بازی گفت: «فکر می‌کنم بسیاری از بازیکنان جوان این فرصت را دارند که با ما کار کنند چون از کیفیت کافی برخوردار هستند و به همین دلیل این موقعیت در اختیار آنها قرار داده شده است.

همه بازیکنان جوانی که امروز در زمین حضور پیدا کردند خیلی خوب بازی کردند و از کیفیت و شخصیت و جسارت بالایی برای اجرای برنامه‌های ما در زمین برخوردار بودند. اما باید اعتراف کنم که من هنوز تصمیم نگرفتم که چه بازیکنی قرار است در آینده هم در کنار ما بماند. شاید همه آنها بسیار با کیفیت باشند اما حضور در بالاترین سطح برای تعدادی از آنها دشوار خواهد بود. صادقانه باید بگویم که هنوز راجع‌به همه تصمیم نگرفته‌ام.»

سرمربی جدید میلان درباره جو ورزشگاه در دیدار برابر سیتی اظهار داشت: «بازی در این جو فوق‌العاده است. حس بسیار خوبی دارد. ما از این که در طول این دیدار همیشه هواداران را در کنار خودمان داشتیم احساس بسیار خوبی پیدا کردیم و از این بابت سپاسگزار هستیم.»

او در پاسخ به سوالی درباره شرایط بازی برابر سیتی اضافه کرد: «همه ما می‌دانیم که در دیدار برابر تیم‌هایی مانند سیتی که علاقه زیادی به حفظ توپ و داشتن مالکیت بالا دارند، مهم است که بتوانید آنها را به نیمه زمین خودتان جذب کنید تا بتوانید فضایی را پیدا کنید و در بعضی از لحظات از سرعت و شتاب بالا استفاده کنید. فکر می‌کنم تیم من به خوبی این کار را انجام داد.»

فونسکا درباره مصدومیت فلورنزی هم گفت: «من درباره مصدومیتی که برای او پیش آمد مطمئن نیستم اما با پزشک و با خودش صحبت کردم. با این حال، باید صبر کنیم تا جواب ام آر آی مشخص شود.»

دیدگاه‌ها