کد خبر : 2057954 | 07 مرداد 1403 ساعت 09:31 | 31.7K بازدید | 8 دیدگاه

اعتراف گواردیولا: به‌خاطر تبلیغات به آمریکا آمدیم!

پپ گواردیولا می‌گوید تیمش صرفا به‌خاطر حامیان مالی و تبلیغات راهی تور آمریکا شده و باید شرایط موجود در این کشور را بپذیرد.

اعتراف گواردیولا: به‌خاطر تبلیغات به آمریکا آمدیم!

به گزارش "ورزش سه "، منچسترسیتی بامداد یکشنبه در دیدار دوستانه در اردوی پیش فصلش در کشور آمریکا روبروی میلان به میدان رفت و در یک دیدار جذاب و تماشایی در نهایت با نتیجه ۲-۳ بازی را به این حریف ایتالیایی واگذار کرد تا پائولو فونسکا برنده نبرد برابر پپ گواردیولا باشد.

سرمربی سیتی پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره شرایط تیمش اظهار داشت: «ما در این بازی بهتر از بازی اول برابر سلتیک بودیم. بعضی از بازیکنان جوان یک گام رو به جلو برداشتند. اسکار باب امروز عالی بود و خیلی بهتر از بازی قبلی بازی کرد و نشان داد که شاید بتواند روی گل‌ها و پاس گل‌ها سرنوشت‌ساز باشد. اما باید بگویم که به صورت کلی خوب بودیم.

همه بازیکنان سیتی تلاش کردند که مقابل تیمی درخشان و بزرگ مانند میلان که در سطح لیگ قهرمانان اروپا است خوب بازی کنند. این یک قدم رو به جلو برای ما است که توانستیم بدون هیچ مصدومیتی چند دقیقه‌ای به همه بازیکنان بازی بدهیم و از پاها و قلب آنها کار بگیریم. این آزمایشی دیگر برای ما بود و فردا پرواز می‌کنیم تا چند روز دیگر یک بازی دیگر هم داشته باشیم.»

او درباره زمینی که بازی در آن برگزار شد گفت: «این ورزشگاه فوق‌العاده است. زمین چندان راحت نبود اما مشکلی نداشت. می‌دانید که دلیل حضور سیتی در این‌جا حامیان مالی و همچنین تبلیغات است. دلیل حضور ما این است. باید با این شرایط سازگار شویم و آن را بپذیریم و رو به جلو پیش برویم.

من حتی فرصت زیادی برای بازدید از نیویورک هم نخواهم داشت و دلیلش همین است که به‌خاطر حامیان مالی و تبلیغات باید کارهایی را انجام دهیم و برای جلسات تمرینی و بازی آماده شویم. بازیکنان چند روزی تعطیل هستند تا فرصت بازدید از نیویورک را داشته باشند و انرژی لازم را برای سه یا چهار روز بعدی به دست آورند.»

گواردیولا درباره وضعیت جک گریلیش اضافه کرد: «قدم به قدم. مهمترین نکته این است که دقایق زیادی برای حضور در میدان داشته باشد و پس از تعطیلات تلاش زیادی می‌کند. او این فصل به بهترین شرایطش خواهد رسید.»

دیدگاه‌ها