کد خبر : 2057953 | 07 مرداد 1403 ساعت 09:14 | 23.3K بازدید | 32 دیدگاه

آرسنال ۲-۱ یونایتد: تن‌هاخ حریف آرتتا نشد

آرسنال در دیداری دوستانه مقابل منچستریونایتد قرار گرفت و موفق شد با نتیجه ۱-۲ به پیروزی برسد.

آرسنال ۲-۱ یونایتد: تن‌هاخ حریف آرتتا نشد

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد نیمه شب گذشته به وقت ایران در دیداری دوستانه در تور پیش فصلش که در کشور آمریکا برگزار می‌شود روبروی آرسنال به میدان رفت و با نتیجه ۱-۲ شکست خورد.

شاگردان اریک تن‌هاخ که به نظر می‌رسد مصمم هستند ناکامی‌های فصل گذشته را به دست فراموشی بسپارند موفق شدند خیلی زود در این بازی به گل برسند. راسموس هویلوند در دقیقه دهم روی پاس مارکوس رشفورد دروازه حریف را باز کرد و گل اول این بازی را به نام خودش به ثبت رساند.

در حالی که هواداران یونایتد از همکاری دو بازیکن بسیار خوشحال بودند و این امید را داشتند که رشفورد و هویلوند در فصل پیش رو در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به دوران اوج برگردند و بدرخشند، این ستاره دانمارکی در فاصله شش دقیقه پس از گلی که به ثمر رساند مجبور شد به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کند که باعث نگرانی و ناراحتی بسیاری شد.

2059357

توپچی‌ها هم در سوی دیگر زمین بی‌کار نماندند و در دقیقه ۲۶ توانستند روی پاس ارسالی توسط اتان انوانری و با موقعیت‌شناسی گابریل ژسوس دروازه شیاطین سرخ را باز کنند و بازی را به تساوی بکشانند و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

2059358

سرمربیان هر دو تیم تصمیم گرفتند که در نیمه دوم به دیگر بازیکنانی که روی نیمکت داشتند فرصت حضور در میدان را بدهند و ۱۰ تعویض انجام دادند تا شرایط به صورت کلی با نیمه اول متفاوت باشد.
بازیکنان آرسنال و منچستر یونایتد تلاش کردند که در نیمه دوم هم به گل برسند و با وجود این که توپ و میدان بیشتر در اختیار شاگردان میکل آرتتا بود اما هر دو از شانس نسبتا یکسانی برخوردار بودند‌.

اما در نهایت این بازیکنان آرسنال بودند که موفق شدند از فرصت‌های به دست آمده بهتر استفاده کنند و در دقیقه ۸۱ گل دوم این تیم را وارد دروازه یونایتد کنند. این بار گابریل مارتینلی بود که موفق شد در این بازی برای تیمش گلزنی کند و این پیروزی را برای آرسنال به ارمغان بیاورد.

2059356

دیدگاه‌ها