کد خبر : 2057952 | 07 مرداد 1403 ساعت 09:02 | 19K بازدید | 36 دیدگاه

پیروزی میلان برابر سیتی: خط و نشان برای رقبا!

میلان در دیداری دوستانه موفق شد منچسترسیتی را با نتیجه ۲-۳ شکست دهد.

پیروزی میلان برابر سیتی: خط و نشان برای رقبا!

به گزارش "ورزش سه"، میلان بامداد یکشنبه به وقت ایران در اولین دیدار دوستانه‌اش در تور پیش فصل آمریکا روبروی منچسترسیتی به میدان رفت و موفق شد در یک دیدار تماشایی و پرگل با نتیجه ۲-۳ به پیروزی برسد.

هر دو تیم در حالی در این بازی حضور پیدا کردند که بسیاری از ستاره‌های آنها به دلیل حضور در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ هنوز به تمرینات پیش فصل اضافه نشده‌اند. اما سیتی از حضور بازیکنانی مانند ادرسون، جک گریلیش و ارلینگ هالند بهره می‌برد و در آن سوی میدان هم بازیکنانی مانند کالابریا، توموری، فلورنزی و بن ناصر در ترکیب میلان حضور داشتند.

2059351

سیتی خیلی زود و در دقیقه ۱۹ این بازی موفق شد روی پاس گل اسکار باب و توسط هالند به گل برسد اما برتری این تیم تنها یازده دقیقه دوام آورد و این لورنزو کلمبو بود که موفق شد گل مساوی را در دقیقه سی‌ام این بازی به ثمر برساند. او چهار دقیقه بعد هم گل دوم خودش و تیمش را وارد دروازه سیتی کرد تا نیمه اول به سود میلان به پایان برسد.

همان‌طور که انتظار می‌رفت دو تیم در نیمه دوم تغییرات بسیاری را در ترکیب تیم‌هایشان اعمال کردند و بازیکنان جدیدی وارد زمین شدند و سیتی موفق شد در دقیقه ۵۵ توسط جیمز مک‌آتی به گل برسد و بازی را ۲-۲ کند‌ اما این پایان کار نبود و میلان در دقیقه ۷۸ توسط مارکو ناستی که به تازگی وارد میدان شده بود گل سوم را به ثمر رساند تا برنده این بازی دوستانه باشد.

2059352

این پیروزی برابر پپ گواردیولا برای پائولو فونسکا که به تازگی هدایت میلان را بر عهده گرفته و جانشین استفانو پیولی شده از اهمیت بسیاری برخوردار است و هشداری جدی برای رقبای این تیم در رقابت‌های سری آ ایتالیا خواهد بود.

2059353

دیدگاه‌ها