کد خبر : 2057939 | 07 مرداد 1403 ساعت 02:00 | 22.2K بازدید | 42 دیدگاه

نگرانی آبی‌ها: شروع فاجعه‌بار مارسکا در چلسی

در بازی دوستانه‌ای که بین تیم‌های چلسی و سلتیک برگزار شد، آبی‌ها با نتیجه ۴-۱ مغلوب تیم اسکاتلندی شدند.

نگرانی آبی‌ها: شروع فاجعه‌بار مارسکا در چلسی

به گزارش "ورزش سه"، این بازی در تاریخ ۲۷ ژوئیه ۲۰۲۴ در استادیوم نوتردام در ایندیانا، ایالات متحده برگزار شد. در این مسابقه، مت اورایلی در دقیقه ۱۹ اولین گل را برای سلتیک به ثمر رساند. سپس کیوگو فوروهاشی در دقیقه ۳۳ گل دوم را زد تا نیمه اول با برتری ۲-۰ سلتیکی‌ها به اتمام برسد.

ویدئو: 348511

در نیمه دوم، لوئیس پالما در دقیقه ۷۶ و میکی جانستون در دقیقه ۷۹ گل‌های سوم و چهارم سلتیک را به ثمر رساندند. تنها گل چلسی توسط کریستوفر انکونکو در دقیقه ۸۹ از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

2059328

ترکیب اولیه چلسی شامل بازیکنانی مانند روبرت سانچز، ریس جیمز، بنوا بادیاشیل، وسلی فوفانا، نونی مادوئکه، میخایلو مودریک، کارنی چوکوومکا، لوی کولویل، رومئو لاویا، مارک گیو و کریستوفر انکونکو بود.

2059326

در نیمه دوم انزو مارسکا تغییرات زیادی در ترکیب انجام داد اما نتوانست از شکست تیمش جلوگیری کند و سلتیک موفق به افزایش فاصله شد. این بازی بخشی از تور پیش‌فصل چلسی در ایالات متحده بود. آبی‌ها در بازی‌های آینده خود به مصاف تیم‌های آمه‌ریکا، منچستر سیتی، رئال مادرید و اینتر خواهند رفت. آنها در اولین بازی دوستانه در پیش‌فصل مقابل رکسهام به تساوی ۲-۲ رسیدند.

دیدگاه‌ها