کد خبر : 2057938 | 07 مرداد 1403 ساعت 07:30 | 14.1K بازدید | 13 دیدگاه

جورجو فورلانی:

میلان پولدار است و نیازی به فروش ستاره‌ها ندارد

جورجو فورلانی، مدیر اجرای میلان، معتقد است که هواداران این تیم نباید نگران فروش تئو هرناندز و مایک مانیان باشند.

میلان پولدار است و نیازی به فروش ستاره‌ها ندارد

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های ایتالیایی در چند هفته اخیر شایعاتی درباره احتمال جدایی تئو هرناندز و مایک مانیان از باشگاه میلان در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو منتشر کرده بودند که نگرانی هواداران این تیم را به همراه داشت.

اما حالا مدیر اجرایی این باشگاه مدعی شده است که آنها در شرایط مالی خوبی قرار دارند و به همین دلیل نیازی ندارند که دست به فروش ستاره‌های این تیم در پنجره تابستانی برای افزایش بودجه و تقویت میلان در فصل آینده بزنند.

فورلانی در گفتگو با بلومبرگ اظهار داشت: "رویای ما این است که هر سال برای کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های سری آ ایتالیا به میدان برویم و در لیگ قهرمانان مدعی باشیم. این کار در صورتی امکان‌پذیر است که بتوانیم شرایط را با ثبات کافی پیش ببریم.

برای درک بهتر این موضوع بهتر است بدانید که سال گذشته برای اولین بار در طول ۱۷ سال اخیر به سوددهی رسیدیم. این دومین سالی است که ما به سوددهی رسیدیم و فکر می‌کنم که این اولین بار در تاریخ است که چنین اتفاقی در دو سال متوالی رخ می‌دهد. چنین اتفاقی یعنی ما مجبور نیستیم هیچ ستاره‌ای را به خاطر سود ناچیز به فروش برسانیم. باید به هواداران بگویم که اصلا نباید نگران چنین اتفاقی باشند."

دیدگاه‌ها